Gå til innhold

Er 9/11 tilfeldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, W00t er en kodet melding til alle terrorrister i verden. Søk på "W00t" på forumet, there is terrorists everywhere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
@Laland: Tror du seriøst at det er planlagt? Fikk frysninger når jeg leste det for første gang.

Nei, jeg tror ikke det er planlagt. Det var en undertone sarkasme i innlegget.

Skrevet

Se på denne dU:

Laland har 6 bokstaver i navnet.

TST(eieren av Gamer.no) har 3. 3+3=6. Er dette et tegn på at TST lot Laland bli moderator selv om Laland helt klart ikke har evnene til det?

Mon tro.

Skrevet
Stenges grunnet åpenbare grunner!

:ph34r:

Denne virker stengt :p

Jeg har 911 poster på forumet. Betyr det at jeg er en terrorist?

Nei.

Det er mange flere sammentreff enn med deg ^_^

Skrevet

Gamer har 5 bokstaver.

Mokko har 5 bokstaver.

G= bokstav nr. 7. a = 1 m = 13 e = 5 r = 18. 7+1+13+5+18=44

M = 14 o = 15 k = 11 k = 11 o = 15. 14+15+11+11+15=66.

44/2 = 22. 44+22 = 66.

66 + 44 = 110. 110/5 (antall bokstaver i Mokko og Gamer) = 22. Igjen 22.

:ph34r:

Skrevet

Hehe herlig. Merket jeg fikk et lite "Jøsses" når jeg leste førstepost, virker nesten som at det er planlagt, men det er vel slike tall man kan finne på alt mulig.

Skrevet

Konspirasjonsteorier er for folk med alt for lite å gjøre på fritiden. Alt er helt tilfeldig, jeg er sikker på at du kan finne like tilfeldigheter med andre "ulykkeligheter".

Skrevet
Tilfeldig, men en morsom tanke.

Jeg kan ikke se det morsomme i noe av dette, uansett så resulterte dette i døden av 2998 mennesker.

Skrevet

Det morsomme kommer i etterkant; enn hvor tragisk ulykken var, er det underholdende å tenke "er dette noe det store stygge landet vårt har satt igang?". Det er menneskelig nyssgjerrighet.

Skrevet

Tilfeldighet? Neppe. At de talte antall ofre og regnet DET ut er derimot fullstendig usannsynlig.

At det er vers 9.11 i Koranen er en artig tilfeldighet, ikke noe mer.

Skrevet (endret)

Man kan jo sikker dra frem en masse statistikk og nummer fra en slik ulykke. Men det er bare nummerene som gikk opp i 11 eller var interessante på en eller annen måte som ble brukt i konspirasjonsteorien. Og hvis man *,/,+,- mange nok ganger med et tall så får man alltids et interessant tall.

Så er nok bare tilfeldig, det er nå min mening!!!

Endret av akle
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Tupac er jo en litt annen sak, er det ikke? Med 9/11 kan man mikse litt med tallene, men å ha gitt ut 7 album etter at man er død er jo ganske ekstremt. Enten så har man en tidsmaskin, eller så er gan ilive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...