Gå til innhold

Xtival 09, "den ultimate online-festen"


Laland

Anbefalte innlegg

http://www.wonderwallweb.com/news/2268/xtival-is-back/

 

Langhelg med en cyberfest på Xbox Live. Kan bli bra, det. :)

 

 

Microsoft have today announced that Xtival, the ultimate online party weekend is back and this year runs from 1st-4th May.

 

Xtival is a weekend of Xbox LIVE tournaments and events which is free to all Xbox LIVE Members, the event will showcase 72 hours of diverse entertainment, including music, movies and games direct to users living rooms.

 

Xtival ‘09 will be crammed full of even bigger tournaments to get involved with, packed with exclusive HD movie, music and game downloads to check out, including an Xtival premium theme pack which will be available for everyone to download for free throughout the Xtival weekend.

 

Full details will be released on Xbox LIVE tomorrow, where you will be able to find out about all the competitions and downloads available in your country!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver, men forstår fremdeles ikke hva dette er annet enn et PR stunt utelukkende for de som IKKE har Gold? Det gir intrykk av å være det de fleste av oss kanskje ønsker Live skulle være - et party, med konkurranser, premier, ladders, tilbud, etc. - men er noe av dette egentlig reelt?

 

Noen som har sett noe til disse konkurransene/turneringene tidligere, evt. fått noe verdiøkende ut av Gold?

Lenke til kommentar
Skulle ikke det være klokken 13 norsk tid? Ser ikke noe på XBL atm :(.

 

Det er fortsatt ingen gold medlemskap hos meg heller..har prøvd å laste ned spillet Bionic Commando som krever Gold medlemskap, og det funker heller ikke. Blir man registrert automatisk som gold medlem på "Xtival" eller må man gjøre det selv?

Lenke til kommentar

Har mine tvil om at det er noe særlig spennende, så de av dere som vil på Xtival går nok ikke glipp av noe. Det er jo essensielt bare et tilbud til sølvmedlemmer hvor de kan få gullmedlemrettigheter i noen dager. Oh, og det er også noen gratis gamerpictures, men ingen bruker de nesten lenger nå som Avatarene har tatt over Live.

Lenke til kommentar
Skulle ikke det være klokken 13 norsk tid? Ser ikke noe på XBL atm :(.

 

Det er fortsatt ingen gold medlemskap hos meg heller..har prøvd å laste ned spillet Bionic Commando som krever Gold medlemskap, og det funker heller ikke. Blir man registrert automatisk som gold medlem på "Xtival" eller må man gjøre det selv?

 

 

 

Blir vel ikke gold medlem, får bare mulighet til å spille online

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...