Gå til innhold

Neste Assassin's Creed i Venezia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, jeg hadde håpet på Japan. Men, men. Kan bli bra dette, så lenge de fokuserer mer på nevnte ting, spesielt det å ikke gjøre spillet like ensformig.

 

Håper det er tull at vi kan fly med da Vincis flyvemaskiner, det blir bare for dumt.

 

Det er kun i selektive oppdrag man får bruke vingemaskinen til da Vinci, ikke alltid.

Lenke til kommentar

Håper jeg får være en snikmorder denne gangen, blir jeg enda en drapsmaskin som kan slakte meg vei gjennom en by, men ut ifra det som står i artikellen blir det enda ett slossespill. Ett utvannet og simpelt enn sådann. Fantastisk utsikt og klarte animasjoner hjelper ikke i lengden.

 

Kall det iallefall noe annet enn "assassin", jeg tror ikke utviklerne helt vet hva det ordet betyr.

Lenke til kommentar

Fant nokon scanna sider frå Game Informer artikkelen:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Eg er einige med dei vanlege klagane om det forrige AC, (for repetivt, etc.) og

det levde ikkje opp til forventningane mange hadde, men bortsett frå det så likte eg det veldig godt.

Men etter å ha lest den artikkelen ser eg faktisk fram til AC2, Ubisoft har tatt til seg klagane som

folk kom med og laga eit mykje betre spel. Trur det her kan bli bra!

Endret av Zaph
Lenke til kommentar
Første Assassin's Creed var gøy helt i begynnelsen, men ble fort lei. Har enda ikke rundet første spillet, men det er kanskje på tide. Så håper de lager toren litt mer spennende i lengden, ikke bare det samme hele tiden. Så blir det nok bra dette her! :)

Hvis du følte det var for lite variasjon i oppdragene burde du bli mer fornøyd denne gangen, med tanke på at antallet oppdragstyper er økt fra 4 til 16.

 

Håper crossbow'en som Altair har på ryggen i introvidoen til AC blir brukbar denne gangen.

Kasteniver er da langt kulere enn armbrøst. ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg vanvittig og kan godt være det samme repettetive mønsteret for min del, så lenge historien holder samme nivå. En ting skremmer meg dog - da vinci's flyvemaskin!?

 

Da Vinci designet flyvemaskiner, men forskning viser at de aldri hadde fungert, noen av dem hadde kun fungert til glidning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...