GrinderX9 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Dette blir et bra år for rolle spill . Gothic 4 og Uoffesielle Gothic 4: Risen kommer også, to spill som jeg håper og tror blir bra
Linoran85 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ingen andre som synes det er merkelig hvor lite hype dette spillet har fått før release? Kanskje like greit egentlig å ikke ha for store forventninger, men synes det likevel er rart...
Zudrani Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Du sier noe der :| men jeg skal ha det x)
Joakim vas Normandy Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Spillet er hypet som faen det, men for det meste på BioWares forum
Rider of Reason Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det trenger ikke hyping. Kvaliteten på det vi har sett hittil og BioWare's legendariske rykte innen spillverdenen taler for seg selv.' Og da var Dragon Age: Origins Collectors Edition bestillt fra Gamezone.
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 at e spill blir hypa gjør det ikke bedre.. kansje en mild placebo effekt med, "dette spillet skal jo være så bra, jeg syntes derfor også det er bedre enn det det er"
Haunts Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 hoi, har tenkt til å bestille meg Dragon Age: origins CE til PC. Men jeg lurer på noe, den koden man får med til Mass Effect 2, funker koden uansett enten om det er på pc eller xbox? Har nemlig tenkt til å kjøpe meg ME2 til Xbox360 Kan tenke meg at koden funker på begge platformer, men vil bare forsikre meg
Rider of Reason Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Vet du det aner jeg ikke, men så skal jeg ha begge til pc så har aldri tenkt på det. Men vil ikke tro det har noe å si hvilken platform det er. That's my guess.
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Etter litt om og men avbestillte jeg min CE på x360 hos cdon og la heller inn en bestilling på CE på pc hos gamezone. Trodde ikke det kom CE til pc da cdon ikke har fått den inn, men så så jeg at Rider of Reason hadde bestilt det til pc, så da gjorde jeg det samme. Har jo kjøpt meg ny heftig gaming pc nå i sommer, og slike spill er vel best på pc, så tror dette var det rette valget
Zudrani Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Mulig jeg og må forhands bestille snart men den beta tingen til ME2, når åpnes betaen?
Joakim vas Normandy Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Blir da ikke noe beta til ME2? Du får en kode til å få armor med DA:O motiv i ME2.
JoanTheMan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Gleder meg til dette spillet, forhåndsbestilt for 200 spenn på gamestop
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 (endret) Virkelig synd at jeg ikke har en bedre PC, da slike spill helst skal nytes der, men jeg får uansett prøve å bestille det til Xbox 360 slik at jeg iallefal får testet Biowares nye eventyr på en eller annen måte Endret 16. september 2009 av Snurreleif
Sesseth Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Når dette spillet kommer skal jeg bunkre meg i leiligheten, sende dama hjem, hamstre cola, chips og digg med Peppes på speed-dial
Cloudemyx Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Spillet trenger da ikke bli hypet for at det skal være bra eller ikke. Da får iallefall vi som ikke bry oss om hype, spille (forhåpentligvis) en sjelden perle. Ikke min feil at de går glipp av det. Jeg tror det blir bra. Jeg har forhåndsbestilt en Collector's Edition.
Nielsen75 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Jeg har forhåndsbestilt en Collector's Edition. What he said. Gleder meg som en unge til 5/11.
sp0ck Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Ligger en liten video ute på Giantbomb om musikken og komposisjonen i Dragon Age. Click for goosebumbs. Likte dette ganske mye bedre enn de små trailerene med Marilyn Manson musikk hvertfall, gleder meg til spillet kommer ut!
Vaenas Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Jeg sjekket kvitteringen på spillet nå også ser jeg at jeg har kjøpt vanlig edition av spillet ikke CE... Derfor det var så billig. Jaja skal inn der om noen dager får byttet forhåndsbestillingen til CE da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå