Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Jeg mener at det å ikke bry seg om ett innbrudd ikke er chaotic, men vil helle deg mot neutral om du er god og ikke ha noen effekt om du er ond.

 

Men sånn fungerer det vel dessverre ikke.

 

 

Om du ikke bryr deg om ett lovbrudd vil det vel helle deg mer mot Chaotic? Siden det er det motsatte av å være Lawful mener jeg.

 

Det å ikke bry seg om et lovbrudd betyr nødvendigvis ikke at du ønsker kaos men heller at man ikke føler man har noen forpliktelse om å stoppe skurkene og at det ikke er din sak.

 

Men ved at du ikke blander deg inn skapes det kaos og det påvirker din livsholdning. Det at man er nøytral betyr jo bare at man kan helle begge veier, og ikke alltid gjør det som nødvendigvis er rett eller galt. Hvis man ser et lovbrudd og ikke gjør noe, ønsker man jo kaos. Det er iallefall slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener at det å ikke bry seg om ett innbrudd ikke er chaotic, men vil helle deg mot neutral om du er god og ikke ha noen effekt om du er ond.

 

Men sånn fungerer det vel dessverre ikke.

 

 

Om du ikke bryr deg om ett lovbrudd vil det vel helle deg mer mot Chaotic? Siden det er det motsatte av å være Lawful mener jeg.

 

Det å ikke bry seg om et lovbrudd betyr nødvendigvis ikke at du ønsker kaos men heller at man ikke føler man har noen forpliktelse om å stoppe skurkene og at det ikke er din sak.

 

Men ved at du ikke blander deg inn skapes det kaos og det påvirker din livsholdning. Det at man er nøytral betyr jo bare at man kan helle begge veier, og ikke alltid gjør det som nødvendigvis er rett eller galt. Hvis man ser et lovbrudd og ikke gjør noe, ønsker man jo kaos. Det er iallefall slik jeg ser det.

 

Jeg skjønner hva du mener, men la oss bare være enige om at vi er uenige.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dragon Age: Origins kan nå forhåndsbestilles og du får to ekstra items for å forhåndsbestille.

http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...roduct_id=72850

 

Reserve Dragon Age Origins and receive:

The Memory Ring - An in-game item that allows your character to accumulate experience points at an accelerated rate and therefore level up more efficiently.

The Memory Band - Made by the Formari, these lyrium-infused rings are supposed to help apprentices retain their lessons.

Available for online and in-store customers only, while supplies last..

 

Online Customers: A code for the Memory Ring and Memory Band will be emailed to you when your game ships.

 

In-Store Pickup / Store Customers: A rave card containing a code for the Memory Ring and Memory Band will be available at time of purchase.

 

 

Telles dette som utenlands?

Lenke til kommentar

Har vel spilt alle de tidligere spillene en eller annen gang. Men går vel ikke rundt og husker personer fra ett spill som kom for 10-12? år siden... Så det var absolutt ingen spoiler for meg.

 

Men akkkurat nå er jeg helt fri for rpg spill. Så jeg håper det ikke blir utsatt...

 

(ferdig med nwn2 med exp/fallout3/withcer/mass effect/oblivion.

De andre jeg har prøvd har jeg ikke likt noe særlig. Drakensang var forferdelig. Og gothic 3 ga jeg opp halveis)

Lenke til kommentar
Ny video av BioWare

 

**STORE SPOILERS OM DU VET HVEM KARAKTERENE ER**

 

 

Oi. Mange overraskingar der. Har sett videoar med karakterar, men har glømt kven dei er. Kan nokon forklare meg spoilersene? Hugser ho dama.. Men kven er han som seier "Just make it quick" for å så få hovudet kappa av(nær slutten av videoen)?

Lenke til kommentar

Spillet for pc er ferdig etter jeg har hørt.

 

Men blir ikke relesa før xbox og ps3 verson er ferdig.

 

 

Spiller er laget til pc. men blir porta over til consol.

 

 

Men bra ikke kommer før høsten/vinter . Da har verfall ikke været ute mye solen :p

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

Tror flere av dere blander Baldurs Gate 1&2 med Dragon Age nå. Det har aldri vært ett spill basert på Dragon Age før, det eneste de sier er at det er en spirituell oppfølger. Det er spoilers for folk som følger med på utviklingen og leser det som kommer om folkene.

 

Forresten har jeg ingen problemer med å huske folkene i 10 år gamle spill :)

 

 

Angående spoilerene så var de største at

 

Loghain tilsynelatende får hodet kappet av, samt at Duncan dreper Allistair. Og at King Cailan blir drept/skadet av en ogre. Som fører til at Loghain i har styringen i starten.

 

Endret av Joakim_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...