Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at denne kommer på norsk tv, begynner å bli rimelig lei av den plagsomme briten i Uncharted reklamen!

 

 

Skål for den! Selv om jeg er litt furten for at spillet ikke kommer på PC! Tror egentlig ikke at det kommer noen slik DA reklame på norsk tv, ikke så altfor ofte man ser spill reklamer her til lands. Spesielt ikke for rollespill!

Lenke til kommentar

Regner med at denne kommer på norsk tv, begynner å bli rimelig lei av den plagsomme briten i Uncharted reklamen!

 

 

Skål for den! Selv om jeg er litt furten for at spillet ikke kommer på PC! Tror egentlig ikke at det kommer noen slik DA reklame på norsk tv, ikke så altfor ofte man ser spill reklamer her til lands. Spesielt ikke for rollespill!

 

Kommer ikke dragon age på PC :o:O:O:O?

Lenke til kommentar

Regner med at denne kommer på norsk tv, begynner å bli rimelig lei av den plagsomme briten i Uncharted reklamen!

 

 

Skål for den! Selv om jeg er litt furten for at spillet ikke kommer på PC! Tror egentlig ikke at det kommer noen slik DA reklame på norsk tv, ikke så altfor ofte man ser spill reklamer her til lands. Spesielt ikke for rollespill!

 

Kommer ikke dragon age på PC :o:O:O:O?

 

 

Rolig nå cowboy, snakket om Uncharted 2 der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...