Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at folk kan gi det så høye ratings, jeg synes ikke det ser ut til å bli et bra spill i det hele tatt.

 

 

Nei, dette blir nok heller dårlig. Eller vent, la meg omforme det litt: Jeg kan ikke vente til 5/10!!!!! :D:D:D

 

Ser nok ut til at du må glede deg en dag til desverre:

 

Dragon Age: Origins will be released on November 3rd 2009 in North America and November 6th 2009 in Europe on the Xbox 360 PlayStation 3 and PC.

 

Tatt direkte fra FAQ'en på DA:O sin hjemmeside. Har sett det flere andre steder og, men det virker ikke som at alle sider har fått med seg at de har flyttet dagen frem en dag her i Europa. Desverre :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med tanke på de Origins tingene i spillet så er det noe som ikke er så spess for min del x) skal bare gå Human Noble fordi det er det eneste jeg syns så noe bra ut :)

 

Er bare Human jeg vil spille... og siden det bare er Noble og Mage jeg da kan velge mellom så blir det noble fordi jeg skal ha skjold og sverd x)

 

syns de skulle laget flere origins til human x)

Lenke til kommentar

Hmmm... Liker elf. Så jeg skal være en slik Wood Elf ting... Kommer ikke på i farten hva det heter. Gleder meg. Men litt synd å ikke prøve annet en human... jeg syntes det mest spennende(drama) var city elf, hvor du ser i traileren viser at du blir tatt inn som hore hos noble humans =P DRAMA:.....::...::...:::.... Spennende blir det. "Wife Gone Wild."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Obs Obs!

 

Hvis det er noen med Windows 7 som vurderer å laste ned Dragon Age fra EA Store, så vær obs på at EA Download Manager ikke funker skikkelig i Windows 7 enda.

 

Det kunne jo de forpulte horebukkene fortalt *FØR* jeg forhåndsbestilte. Bra jeg har en laptop i tillegg som jeg kan laste ned til.

 

Øystein, potte sur.

Lenke til kommentar

Obs Obs!

 

Hvis det er noen med Windows 7 som vurderer å laste ned Dragon Age fra EA Store, så vær obs på at EA Download Manager ikke funker skikkelig i Windows 7 enda.

 

Det kunne jo de forpulte horebukkene fortalt *FØR* jeg forhåndsbestilte. Bra jeg har en laptop i tillegg som jeg kan laste ned til.

 

Øystein, potte sur.

 

Har du forsøkt å:

- Kjøre som administrator

- Kompatibilitetsmodus med xp service pack 3

 

Fungerer for steam :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Fra EAs supportside:

 

QUESTION

Is the EA Download Manager compatible with Windows 7?

 

ANSWER

Prior to the release of Windows 7, the current EA Download Manager application (version 5.1.0.4) had been developed, tested, and released for Windows XP and Windows Vista (32 bit). Upon further testing, we discovered that the current version of the EA Download Manager may not be fully compatible with Windows 7. As a result, a fully compliant version of the EA Download Manager is in active development.

 

While we apologize for any inconvenience this delay might cause, please know that we vest an enormous effort in ensuring broad compatibility across multiple games and platforms. Our rigorous QA and development process helps ensure the outstanding gaming experience you've come to expect, and the production process for the EADM is no exception.

Lenke til kommentar

??? EA downloader funker på mitt win7... hvilke build sitter du med Øystein?

Kansje det er noe som er kun noen builds...

 

Andy.

Tror nok du skal ha det gøy.

MEN, tenk vis,du spiller de samme nobels som tok elfs som horer til ballet. Å det er manne horer...=P

Neida... Blir spennende dette... Dragon Age blir nok et spill med mye spennende. Gleder meg.

 

Men håper jeg blir ferdig med GTA ep2 først.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

??? EA downloader funker på mitt win7... hvilke build sitter du med Øystein?

Kansje det er noe som er kun noen builds...

 

5.1.0.4

 

Vet ikke om den funker eller ei. Får bare opp en tom grå side når jeg logger meg inn og velger fanen med kontoen min.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Gamer teaser... Eller kansje de er alt i fremtiden og sender atrikkler tilbake i tid slik at de kan poste dem på gamer.no før alle andre.!??!?!

Eller kansje de er litt raske på avtrekkeren til å legge ut reklamen.

 

Når det gjelder EA downloader og win7, så burde du sjekke om det er spesielt som gjør at det er slik. Jeg selv sitte på en litt senere utgave av win7, ant. første som ble officielt levert som ferdig. Men det er ikke godt å vite. Har også en laptop med build 7100 som kjører det fint. Logger på og funker fint. Jeg installerte det via. SPORE spillet. Vet ikke om det er den har oppdatert til den siste utgaven, men jeg antar nesten at den har det.

 

Synd for folk som skal måtte vente på PC utgaven bare pga. de har win7. Tror nok EA stritter har med å fikse dette. De skulle det i det minste.

 

Gleder meg til å få det i hus... Jeg kjøpte hardcopy selv. Greit å ha et eksemplar i hus. Grunnet at jeg skulle ha det til Xbox. Men bruk steam istede for EA downloader. Det er det eneste plasset jeg ordentlig stoler på når det gjelder DLG.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Men bruk steam istede for EA downloader. Det er det eneste plasset jeg ordentlig stoler på når det gjelder DLG.

 

Jeg boykotter Steam så lenge de tar overpris for varene sine i forhold til UK og US:

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...