Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812374

Jeg har posta dette tidligere i tråden.

 

Norge kan *IKKE* bestille fra D2D US, ei heller fra D2D UK, når det gjelder Dragon Age:Origin. Dette er bekreftet av kundeservice på begge steder.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Nostalgic: Skulle komme "noon, PST", og om jeg ikke tar helt feil, så tilsvarer det omtrent klokken 9 her i Norge=) Da er vi vel i det minste to som sitter klare? (=

 

 

Minst 3 om du regner med meg, jeg sitter og holder utkikk med falkeblikk!

 

Da har jeg Ferie fra den 6-16 november, DA blir helt sikkert noen timer med Dragon age :D

 

Oppga du den virkelige grunnen til hvorfor du skulle ha ferie akkurat da til sjefen? ;)

Lenke til kommentar

Noen tar seg ferie, mens andre har særemne, heldagsprøver, og drøssevis med innleveringer i tiden etter realese. Verden er faen meg et urettferdig sted!

 

Lyst å bytte?? (A)

 

Hvis spørsmålet er: Lyst til å slutte å jobbe og slappe av som student igjen, så er svaret ja.

 

Hvis spørsmålet er: Lyst til å slutte å tjene penger, og klare meg på tilskudd fra foreldre og / eller studiekasse og / eller dårlig betalt deltidsjobb igjen, så er svaret nei.

Lenke til kommentar

Noen tar seg ferie, mens andre har særemne, heldagsprøver, og drøssevis med innleveringer i tiden etter realese. Verden er faen meg et urettferdig sted!

 

Lyst å bytte?? (A)

 

Hvis spørsmålet er: Lyst til å slutte å jobbe og slappe av som student igjen, så er svaret ja.

 

Hvis spørsmålet er: Lyst til å slutte å tjene penger, og klare meg på tilskudd fra foreldre og / eller studiekasse og / eller dårlig betalt deltidsjobb igjen, så er svaret nei.

 

 

Touché

 

 

Nå skjer det forresten saker på http://www.dragonagejourneys.com/

De forandret forsiden for 15 minutter siden :)

 

Tror jeg har funnet en ny favoritt NPC.

Den eneste vi ikke har sett noe til hittils: Oghren.

 

 

Slutten er fullstendig latterlig!

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...