Gå til innhold

Irriterende ting når man spiller


Anbefalte innlegg

I "gamle dager" var messengeren en pest og en plage, da den hadde det med å plutselig skulle logge meg på bak min rygg. Husker en lørdag kveld jeg hadde kvalitetstid med KOTOR, hadde det som en unge på julaften, men plutselig ble hele bildet minimert da en av mine kontakter babla i vei siden "jeg" hadde logget meg på. Blæ! <_<

 

I "våre dager" er det automatiske oppdateringer av ditten og datten som uten varsel minimerer bildet henynsløst. Når jeg f.eks. konsentrerer meg hardt for å få "Silent Assassin" på Pro i Hitman, kunne jeg ikke brydd meg mindre om at Acrobat Reader har funnet nye oppdateringer. Føy! :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I "gamle dager" var messengeren en pest og en plage, da den hadde det med å plutselig skulle logge meg på bak min rygg. Husker en lørdag kveld jeg hadde kvalitetstid med KOTOR, hadde det som en unge på julaften, men plutselig ble hele bildet minimert da en av mine kontakter babla i vei siden "jeg" hadde logget meg på. Blæ! <_<

 

I "våre dager" er det automatiske oppdateringer av ditten og datten som uten varsel minimerer bildet henynsløst. Når jeg f.eks. konsentrerer meg hardt for å få "Silent Assassin" på Pro i Hitman, kunne jeg ikke brydd meg mindre om at Acrobat Reader har funnet nye oppdateringer. Føy! :angry:

 

/signed

Lenke til kommentar

Huff, ja. Verste er når de legger ned vinduet for å vise det lille update vinduet, flimring gjennom er også sykt irriterende.

 

Tja, en ting til. Jeg nevner hvor mye PC, xbox og hjemmekino annlegg kostet og får noen dumme kommentarer angående pengebruket mitt, men nåde meg om jeg kommenterer hvor mye de har brukt på reiser og billetter for å se andre spille fotball eller hvor mye de nye felgene/XXXXXXXXX på bilen kostet så er jo dette en helt naturlig ting å bruker penger på. Hvorfor? Fordi vel, må da alle forstå! ~~

Lenke til kommentar

Grr..

Første er real life-forstyrrelser. Ulempen ved å bo hjemme :) .

Ellers så er det når du spiller mot (gode) folk som har en spesialitet, som holder seg til denne uslåelige tingen flere timer, og hver eneste gang denne personen er på samme server som deg. Dette gjelder hovedsaklig awp i cs(s) og fly/helikopter i BF2, jada, jeg vet at flesteparten av dere er så gode og kontrer dette lett, og at "det er balansert osv osv", det driter jeg i, jeg hater det og det er jeg som spiller meg. Fører som regel til ragequit fra min side :) .

 

Kan da legge til: Verdensmestere og selvutnevnte eksperter som egentlig har minimal innsikt i hva som foregår og har litt for mange antagelser om hva motsatt lag foretar seg. Antagelsen går som regel ut på at det andre laget er 100% afk, og siden det ikke er en realistisk antagelse og planen går i dass, noe som alltid er din skyld.

Av dette medfører også forventinger til meg og min evne til å spille et spill, at jeg ikke kan snu meg 180 grader og gi et velplassert skudd midt i huet på personen bak. Respekter at alle ikke er like gode, hadde ikke vært gøy om det som avgjorde hvem som vant var en 50/50 fordeling?

 

Og ja, når MSN, Avira Antivirus, Windows Update, Java og diverse andre automatiserte oppgaver begår overgrep på maskinen og legger ned spill, som regel fører til at alt henger eller gir (mindre) artige artifacts.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Siste gang jeg spilte bf2 hadde jeg spilt på banen road to et eller annet. Jeg spilte special ops og hadde klart å snike meg bak fiendens linjer. Jeg tok over en base alene på en halvøy nærme hovedbasen deres, drepte noen folk og dermed sprang jeg som faen og sprengte alt artelleriet deres. Men det hadde seg slik at adminen var på fiendens lag og fant ut at jeg var for god(Alt var bare flaks, jeg sugde egentlig rimelig mye. Det er en god stund siden).

 

Men han kicka meg og bannet meg fra serveren. Jeg var rett fra en ny rank og hadde fått de beste statsene ever. Det skjer sikkert ofte men slikt orker jeg ikke :(

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Fnis. Vi kan jo alltids legge til spillere som løper rundt og bråker.

For eksempel du har sneket deg bak fiendens linjer eller noe, eller du har funnet et godt skjulested. Da kommer det alltid en gjøk og skriker "MEDPACK HERE!" "GET AMMO HERE!" "GRENADE!!" og generelt gir ut posisjonen. Det skjer alltid.

Lenke til kommentar

Men nå har release kandidaten kommet ut, og den fungerer enda bedre enn betaen (som for meg også fungerte fint). I Beta Build 7000 var jeg nødt til å installere driverne til det trådløse nettverkskortet og LAN driveren for hånd, alt annet gikk av seg selv og den hang seg sjeldent opp. I RC trengte jeg bare be Windows søke etter drivere til det trådløse kortet, og så var alt bankers.

 

Min lille erfaring ;)

Lenke til kommentar

Vel, en ting er jo når min kjære søster bestemmer å kjøre BitTorrent midt i en god runde på Team Fortress 2.

 

Eller, når jeg spiller hvilken som helst onlinespill, og den velkjente "Virus database has been updated" popper opp.

 

Også utrolig irriterende å bli beskyldt for å cheate i et spill når man ikke gjør det. Spesielt hvis de da bestemmer for å spamme chatten med det, óg. Som f.eks i Battlefield Heroes igår. Jeg drepte en real n00b 5 ganger på rad, og han begynte århundrets anklagelse via chatten.

 

Hadde chatten vært i bokform hadde den vært tykkere enn Ringenes Herre.

Lenke til kommentar

Ting som plager meg når jeg spiller:

 

Strømmen går.

Folk som er ALT for gode og jeg kommer på lag med bare low-levels. 20- ect. (cod4 + 5)

Når man spiller en god runde og det kommer en med dårlig rank og i tillegg dårlig forbindelse, lagg og null teamwork = yay.

Når jeg spiller Skate 2 og kommer over folk som kjører Tony-Hawk stil på triksene og comboene sine. Herregud mann dette skal være et REALISTISK skatespill.

Lenke til kommentar

Når styret kjører override på overganger i football manager 2008.

 

Jeg spiller som bryne, og etter en spillemessig og finansiel god første sesong bestemte styret seg for å utvide stadion... for 40 millioner, så der er jeg, med null i overgangsbursjett og gjeld opp etter ørene, etter seson to some slutta med at jeg unngikk nedrykk og over halvert gjeld(32 millioner til 11 millioner) mottar jeg et tilbud på 4 millioner på min unge finske superforsvarer, dum som jeg var satte jeg et startbud som selv manchester united trakk seg på for å unngå surhet fra spiller og et akseptert bud, da kommer lyn inn og byr 12 millioner, jeg ville sakt nei, om jeg hadde fått sjangsen, men neida, styret gikk override og solgte han... og nå er jeg uten den mest lovende spilleren jeg noen sinne har hatt på laget som ville gått for minst hundre millioner om han hadde fått utvikle seg noen sesonger...

 

YAY \o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...