System Booter Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 nice! men 15 players bare? burde vær 16 hehe
Dumrian Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Bruk http://www.no-ip.com/, så kan du jo endre IPen din til no som er enklere å huske. Dvs, om registrerer IPen din der, så kan du f.eks. velge GamerNO.hopto.org, dermed kan man skrive inn connect GamerNO.hopto.org om man vil inn på serveren Om man vil betale så funker jo også et ordentlig domene, men den nevnt over er gratis
Thailo_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 Ja, funker nå vettu Siden dere klager sånn ( neida ) endrer jeg til 16 xD Jeg så at du Norsalgic og en eller annen Hyssing var inpå, så da funker det perfekt! Si ifra hvis dere vil ha andre settings endret. For de som vil bli admins, er det bare å lese posten min på forumet: www.dirtyrevenge.darkbb.com
Breathe Fresh Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Definitivt en server jeg kommer til å bruke og forhåpentligvis andre på forumet også Burde starte en ny tråd, Thailo, med skriften Uofisiel Gamer.no Server (CSS) eller noe. Så får fler folk nyss i dette å blir med å spiller. Er dessverre småhekta på Battlefield 2 for tiden så blir ikke så mye CSS på meg men kommer det fler skal jeg selvsagt bli med Endret 1. april 2009 av Nostalgic
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 YEs! Så ikke at den kom opp allerede i går:D Glimrende at forslaget mitt ble godtatt:P Skal tett inn der å leke etter jobb i dag^_^
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 En Gamer.no server? Count me in! På tide å grave opp stridsøksen igjen! Strids.. ak'en...
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Hehe, så bra dere ble fornøyde da Er 16 players nå og jeg setter opp ny tråd Nostalgic
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 En Gamer.no server? En uoffesiell Gamer.no server...men ^_^
TCi_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Siden en ny tråd om dette er opprettet her så stenger jeg denne: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2680 Stenges
Anbefalte innlegg