Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig flaut at en slik sak faktisk skal komme på trykk. Det er nesten greit når det er ITpro som skriver om det, ettersom det nesten er velkjent at en av folka bak siden er helt frelst på alle slike idiotiske konspirasjonsteorier, pluss chemtrails og alt det mølet der-- men at andre også gjør det. Flaut, flaut, flaut.

Lenke til kommentar
Hehe. 2012 og teoriene om det året blir nok mer kjent mot slutten av året, da filmen kommer.

 

Jeg gleder meg ihvertfall til den filmen. Intet er som store apokalypsebudsjetter ^^ Ta en titt på arg-en også, forresten.

 

Huh. Og The Secret World har jo også med 2012 å gjøre (merk: nedtelling til 2012.21.12

I lol'd :lol:

 

Jævlig flaut at en slik sak faktisk skal komme på trykk. Det er nesten greit når det er ITpro som skriver om det, ettersom det nesten er velkjent at en av folka bak siden er helt frelst på alle slike idiotiske konspirasjonsteorier, pluss chemtrails og alt det mølet der-- men at andre også gjør det. Flaut, flaut, flaut.

ITavisen skrev også om det. Da ble det full boikott av de fra meg og alle venne mine som er 2 andre :)

 

Poengløst og skremme folk med vås.

Lenke til kommentar
Jævlig flaut at en slik sak faktisk skal komme på trykk. Det er nesten greit når det er ITpro som skriver om det, ettersom det nesten er velkjent at en av folka bak siden er helt frelst på alle slike idiotiske konspirasjonsteorier, pluss chemtrails og alt det mølet der-- men at andre også gjør det. Flaut, flaut, flaut.

 

Edit:

 

Gøy, gøy, gøy! :p

 

Det er da mye morsommere når media trykker om konspirasjoner istedenfor kjolen til obskure kjendiser, er det ikke?

Lenke til kommentar
Jævlig flaut at en slik sak faktisk skal komme på trykk. Det er nesten greit når det er ITpro som skriver om det, ettersom det nesten er velkjent at en av folka bak siden er helt frelst på alle slike idiotiske konspirasjonsteorier, pluss chemtrails og alt det mølet der-- men at andre også gjør det. Flaut, flaut, flaut.

 

Edit:

 

Gøy, gøy, gøy! :p

 

Det er da mye morsommere når media trykker om konspirasjoner istedenfor kjolen til obskure kjendiser, er det ikke?

Nei. Teite konspirasjonsteorier skremmer folk, det gjør ikke kjendiser.

Lenke til kommentar
Kalendaren til Mayaene slutter i 2012, og da har folk fått den idiotiske idèen at verda går under da :rolleyes:

 

Dette er sjølvsagt berre tull. Jorda går ikkje under før sola slukker, eller viss eit svart hol sluker oss før det.

Nå er det jo ikke bare dette som peker til akkurat denne datoen heller.

 

Det som er litt rart.

 

Den historien her er også spennende:

http://itpro.no/art/12829.html

 

Her kan det leses mer, folkens.

http://www.nyhetsspeilet.no/

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Kalendaren til Mayaene slutter i 2012, og da har folk fått den idiotiske idèen at verda går under da :rolleyes:

Den stopper ikke der engang. Det er bare der en syklus slutter, men media nevner ikke at en ny starter til samme tid :p

 

Verdt å merke seg er dog det at det visstnok skal skje en stor omveltning ved skiftet mellom perioder - og i så måte er det hvis vi tar dette som sannhet ikke usannsynlig at apokalyptiske scenarier ved nevnte tidspunkt godt kan finne sted. :p

Endret av Materie
Lenke til kommentar
Kalendaren til Mayaene slutter i 2012, og da har folk fått den idiotiske idèen at verda går under da :rolleyes:

Den stopper ikke der engang. Det er bare der en syklus slutter, men media nevner ikke at en ny starter til samme tid :p

 

 

I teorien burde en ny syklus starte, men om jeg har forstått det riktig så er det faktisk ingen ny syklus etter 2012, fordi spanjolene drepte jo tre fjerdedeler av hele gjengen og innførte AD-kalenderen før de kom seg så langt. Var jo lite vits å begynne å tenke på å oppdatere kalenderen når den fortsatt var god i en tre, fire hundre år fremover i tid-- er da grenser til hvor langt man skal måtte planlegge fremover for ikke å skremme konspirasjonsteorister i fremtiden.

Lenke til kommentar
Se Zeitgeist.

 

Passe mye feil i den filmen. Man må klare å se med et kritisk blikk på den filmen, og har man den minste peiling vil man forstå at de setter ting ut av kontekst og henviser heller lite til kilder... dessuten at religion er tøys og tull viste vel mange allerede.

 

Såklart, det eneste jeg ville frem til er at religion er noe faenskap som kun ødelegger og gjør folk redde.

Lenke til kommentar
Kalendaren til Mayaene slutter i 2012, og da har folk fått den idiotiske idèen at verda går under da :rolleyes:

Den stopper ikke der engang. Det er bare der en syklus slutter, men media nevner ikke at en ny starter til samme tid :p

 

Verda går ikkje under før enten:

 

A) universet kollapsar

B) Jorda blir slukt av eit svart hol

C) Sola slukkar

 

Det har alltid eksistert dommedagsteoriar, t.d. ved årstusenskiftet, og da gjekk ikkje jorda under. Derfor er det veldig tåpeleg å tru at ho gjer det i 2012.

 

Eg trur at når jorda går under, så er ho vekke for alltid.

 

(Dette er eigentleg også eit svar til Amaranth)

 

Aspergers er fin krykke å lene seg på for at man ikke er sosialt kompetent. :)

 

Aspergers er noko dritt, det er for j*vli å slite med å starte ein samtale med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...