Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I vår lokale avis idag stod det et oppslag om jordens undergang i 2012 og at det her i byen var en underjordisk base som skulle huse norges maktelite (politikere,militære,leger osv, som kan bygge opp landet etter en evt katastrofe). Vi lo godt på kafferommet og erklærte dette som en aprilspørk gone wrong. I artikkelen stod det dog at man burde søke opp en artikkel på ITpro.no no publisert i 2008 som nevner denne saken.

Har nå googlet denne og lest saken. Jeg liker konspirasjonsteorier og dette var for meg snadder. Det er altså en norsk politiker (tidligere militær) som har gått ut og gitt informasjon om Norges planer for 2012. Kilden er anonym, men ITpro hevder å ha fått bekreftet identiteten til denne karen og han er visst "legit".

 

Vel poster linke HER så får dere også lest saken.

 

Hva tror folket. Pølsevev eller er det en sannhet bak dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha.. Lo godt av siste setning :D

Jeg tror forøvrig mer på jordas undergang enn Duke Nukem.

Anyways. Står at vi skal ha en slik hemmelig base her i hjembyen. Får ta meg turen og lete. I følge lokalavsien prøver sivilforsvaret å selge en slik bomberom hule som er den eneste plassen jeg kan tenke meg til at noe slik er. Får prøve å legge inn et bud å se om de er villige til å selge.

 

Edit: Hvis det er tilfelle at det finnes slike skjulte baser så må det jo virre rundt en haug med polske anleggsarbeidere som er villige til å fortelle historien sin for litt penger.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg sløste bort 1 år av livet mitt og begynte med lykkepiller pågrund av den teit konspirasjonsteorien :lol:

 

Oser tullball av hele saken, men for å være på den sikre siden skal jeg lage min egen hemmelige underjordiske base i hagen min som bare skal huse gamer.no's maktelite og spesielt utvalgte.

The league of the first 1000 members?

 

Edit: ENRAHA! ENRAHA! :lol:

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2
Hadde jo vært kjekt å oppleve verdens undergang da... skjer jo bare en gang :p

 

Enig der. Og viss man overelever får man oppleve en øde og forlatt verden!

Post apocalypse, hadde vert intresangt og opplevd.

Lenke til kommentar
Ein atomkrig vil jo fjerne meistaparten av alt liv(bortsett frå kakkerlakker :lol: ), men verda går jo ikkje under. Verda går eigentleg ikkje under før universet kollapsar, planeten går ikkje under før den blir fullstendig øydelagd, og menneskeheita går ikkje under før alle mennesker er døde.

 

Men hjelper det å lage en underjordisk base hvis planeten blir fullstendig ødelagt? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...