Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så elsker jeg alt som har noe med konspirasjoner å gjøre med. Spesielt amerikanske ting.

Leser akkurat om Federal bank of U.S.A, Bush (bad cop), Obama (good cop) relaterte ting.

 

2012 er litt interessant da, siden alle kommer nok til å merke 2012 på en eller annen måte (Kanskje til og med før). Det som mest sansynlig, etter det jeg har studert tema kommer til å skje er større aktivitet i solen noe som påvirker oss her på jorden på diverse måter. Les mer på nasa.com

 

Not for the lighthearted: :)

http://www.youtube.com/watch?v=nfKEZXakXbo

 

Ps. La oss spekulere samt velge å tro på jordens undergang i 2012. Det spiller ingen rolle, fordi det ingenting å gjøre med det. Mest sansynlig vil tv-lisensen, vegavgiften og alle andre forbannade regningene falle i postkassen som alltid før.

Lenke til kommentar
Personlig så elsker jeg alt som har noe med konspirasjoner å gjøre med. Spesielt amerikanske ting.

Leser akkurat om Federal bank of U.S.A, Bush (bad cop), Obama (good cop) relaterte ting.

 

2012 er litt interessant da, siden alle kommer nok til å merke 2012 på en eller annen måte (Kanskje til og med før). Det som mest sansynlig, etter det jeg har studert tema kommer til å skje er større aktivitet i solen noe som påvirker oss her på jorden på diverse måter. Les mer på nasa.com

 

Not for the lighthearted: :)

http://www.youtube.com/watch?v=nfKEZXakXbo

 

Ps. La oss spekulere samt velge å tro på jordens undergang i 2012. Det spiller ingen rolle, fordi det ingenting å gjøre med det. Mest sansynlig vil tv-lisensen, vegavgiften og alle andre forbannade regningene falle i postkassen som alltid før.

 

Konspirasjonsteoriar er ganske interessante, men dette er ein dommedagsteori, ikkje ein konspirasjonsteori. Liker Dan Brown sine bøker, så det er ei selvfølgje at eg liker konspirasjonsteorirar ;)

 

Vi kjem ikkje til å dø i 2012. I 1999 trudde jo mange tusen menneske at vi kom til å dø, men vi lever fortsett. I fjor trudde nokre religiøse galningar i Russland at det var dommedag, vi lever fortsett. Tidligare i år trudde folk verda gjekk under, vi lever fortsett! Så berre fordi Mayaene(og vi må mange hundre år tilbake for å komme til deiras tid), ikkje gadd å lage ein kalendar som gjekk lenger enn til 24. desember 2012, så betyr det ikkje at jorda går under. Viss du hadde funnet opp ein kalendar, hadde du laga han lenger enn mange hundre år fram? Det tviler eg på.

 

 

Regningar er nødvendige for at firmaer skal eksistere, og offentlege avgiftar er nødvendige for at samfunnet skal eksistere.

Lenke til kommentar
Er ikke bare maya kalenderen som peker til 2012

 

Du har mange ting, men dei fleste har blitt avklart. Nibiru(eller noko sånt) ville vi kunne sjå, og Planet X blei motbevist i 1993. Hopi stammen sin profeti er berre gamal overtru, og etter mi meining ikkje truverdig. Så har vi sola og stjernane sine bevegelsar, som eg ikkje trur skapar verdas ende.

 

Det har alltid eksistert dommedagsteoriar, som t.d. i 2000, 1940 og 1881. Men vi lever fortsett, så kvifor skulle akuratt denne vere sann?

Lenke til kommentar

Ja, mange meiner at dei gjorde det. Men viss ein så stor ting som Nibiru hadde vore nær nok til å kræsje med oss og øydeleggje heile planeten om 3 år, så hadde vi sett den.

 

Eg liker konspirasjonsteoriar, men når nokon tilbakevisar dei og konspiratørane seier at dei gjorde det for å skjule noko blir det for dumt. Til dømes Roswell, det er fortsett folk som ikkje trur at det var eit millitært forsøk, det er ganske tåpeleg.

Lenke til kommentar
Kilden er anonym, men ITpro hevder å ha fått bekreftet identiteten til denne karen og han er visst "legit".

 

Vel poster linke HER så får dere også lest saken.

 

Hva tror folket. Pølsevev eller er det en sannhet bak dette?

 

Det var en politiker fra Moss som sa det :) Husker ikke navn, men han er paktistaner, og familien er av eliten i pakistan...

Men anyways, verdens undergang er spådd millioner av ganger, de siste i 1940, 1881, 2000 ,2004 ,2006 og nå da i 2012, så det er vel ingenting og bekymre seg for.

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne tråden oser av "Mr. Gorbatsjov, tear down this wall!" Men tenk litt, 2012, året da verden, i følge mayane, går under, det er det samme året som Sarah Palin stiller som presidentkandidat! Hvis Palin vinner, kan jeg garantere at menneskeheten går under :p

Endret av Jesusball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...