Gå til innhold

Hvilken spillutvikler betyr mest for deg? - Superultragigamegal33tphinale


Laget bra spill, eller er rett og slett flinke generelt?  

  1. 1. You decide

    • Valve (Half Life, Portal, Left 4 Dead, Team Fortress)
      109
    • Blizzard (Warcraft, Starcraft, Diablo)
      80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diablo 3 kommer sansynligvis neste år, og Blizzard har "nylig" gitt ut Wrath of The Lich King ;) Er ikke like raske Valve heller. Nå har vi ikke sett noe fra Valve egentlig på tre år. Left 4 Dead tells ikke :)

Diablo 3 er da på ingen måte en ny franchise. Det er en fortsettelse av Diablo-franchsisen.

 

Portal kom i 2007, det er to år siden.

Lenke til kommentar

Uff. Ingen av favorittene mine gikk videre. Da er det vel bare å gi opp hele tråden. Valve har jeg knapt spilt noe av, men fra Blizzard har jeg spilt litt Starcraft. Merkelig nok synes jeg det er morsommere å se på folk som spiller Starcraft enn å spille selv. Det er nok til å forvirre meg selv såpass at jeg står over å stemme i denne pollen.

Lenke til kommentar

Interessant å se at det fremdeles er så likt mellom de to.

 

Diablo 3 kommer sansynligvis neste år, og Blizzard har "nylig" gitt ut Wrath of The Lich King ;) Er ikke like raske Valve heller. Nå har vi ikke sett noe fra Valve egentlig på tre år. Left 4 Dead tells ikke :)

 

Hvorfor i allverden skal ikke L4D telles?

Lenke til kommentar

Oh ok, så derfor skal ikke WoW telles fordi det bruker samme engine som WC3?

 

Spill trenger ikke være store for å gi god eller langvarig underholdning. Det handler om å ha gleden av eller muligheten til å spille igjennom flere ganger, eller repetere med tanke på f.eks CS eller L4D.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Oh ok, så derfor skal ikke WoW telles fordi det bruker samme engine som WC3?

 

:huh:

 

Alt jeg sier er at L4D ikke er et langt spill, og veldig kjedelig om du ikke har noen å spille med. Ingenting spesielt med Left 4 Dead, helt ok fps/multiplayer. Skyte zombier er alt spillet går ut på, altså det er Counter-Strike: Source bare med Zombier :) Er det ikke på tide Valve gjør noe litt utenom det vanlige?

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Oh ok, så derfor skal ikke WoW telles fordi det bruker samme engine som WC3?

 

:huh:

 

Alt jeg sier er at L4D ikke er et langt spill, og veldig kjedelig om du ikke har noen å spille med. Ingenting spesielt med Left 4 Dead, helt ok fps/multiplayer. Skyte zombier er alt spillet går ut på, altså det er Counter-Strike: Source bare med Zombier :) Er det ikke på tide Valve gjør noe litt utenom det vanlige?

 

Jo, enig i det siste der :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

En rekke poster ble slettet pga. off-topic.

 

Alt jeg sier er at L4D ikke er et langt spill, og veldig kjedelig om du ikke har noen å spille med. Ingenting spesielt med Left 4 Dead, helt ok fps/multiplayer. Skyte zombier er alt spillet går ut på, altså det er Counter-Strike: Source bare med Zombier :) Er det ikke på tide Valve gjør noe litt utenom det vanlige?

Left 4 Dead er langt i fra CS med zombier. Det er det første skytespillet som har brukt co-op på riktig måte. Alt handler om laget ditt, uten det er sjansene for å overleve små. Og hvordan det ikke er et langt spill skjønner jeg ikke. Har selv brukt opp til 4 timer på en bane. Alt er avhengig av vanskelighetsgraden. Left 4 Dead er en av de få spillene som faktisk er mer morsomt å spille jo høyere vanskelighetsgrad du velger. AI-en i spillet er også veldig genialt som gjør hver eneste spillerunde forskjellig fra hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...