Gå til innhold

Anmeldelse: Eat Lead: The Return of Matt Hazard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan er dette spillet i forhold til serious sam? ville tro at dette spillet stiller i samme sjanger, men alikevel så blir spillet sammenlignet med mye mer seriøse spill?

 

virker for meg at annmelder har tatt avgjørelsen sin pga hva spillet mangler, og ikke hva det faktisk har.. blir ikke det litt feil grunnlag?

Endret av Dashey
Lenke til kommentar
hvordan er dette spillet i forhold til serious sam? ville tro at dette spillet stiller i samme sjanger, men alikevel så blir spillet sammenlignet med mye mer seriøse spill?

 

virker for meg at annmelder har tatt avgjørelsen sin pga hva spillet mangler, og ikke hva det faktisk har.. blir ikke det litt feil grunnlag?

 

Coveret gir inntrykk av Serious Sam, som er den spillestilen som klart hadde passet best til ett såpass humoristisk spill. Men alle videor fra spillet viser det som ett litt labert 3-persons skytespill. Som er veldig synd, da jeg syntes dette spillet virket veldig lovende i konsept.

Lenke til kommentar

Eat Lead: En forfriskende bris i en mengde av spill som tar seg selv alt for høytidelig!

 

Det er lenge siden det kom ut et spill som ikke har hypet opp forventningene månedsvis... ja kanskje årevis i forveien. Her har du et spill som rett ut sier at det kanskje ikke er årets spill...

 

Det hele begynner i prisen, som ligger gjennomsnittlig kr 150,- under 'normalen'

 

Her er et spill som ikke forventer at du skal tilbringe 100-150 timer forran skjermen for å fullføre det, noe xbox-achievementene testamenterer til. Her er det derimot morro for alle penga -og 5-10timer.

 

Det hele starter som forventet; En humoristisk vri på alle vaner,sedvaner og stereotyper som tidlige års storspill. Her finner du harselering med tidlige års titler som Wolfenstein 3D, Mario Cart og Outlaws, men også referanser til nyere spill som Gears of War, Halo, Tomb Raider, Counter Strike, Stranglehold og Left 4 Dead... ja tom. Assasain's Creeds 'glitches' slapp ikke unna!

 

Kommentarene er morsomme og underholdende...èn gang... som også er poenget med et spill i denne klassen/prisskikte. Undertegnede syntes tilogmed den såkalte 'tutorialen' var morsom i sin harselering "No, not another tutorial!"

 

Alt i alt er dette et underholdende og morsomt spill. Pek og skyt morro med en historie som strekker seg laaangt tilbake.... men det forutsetter at du har spillt en del spill de siste 15-20 åra, slik at du forstår hva spillet dreier seg om! Covermuligheter og rpg-historie er totalt irrelevant, ettersom det er følelsen av "hvilket spill harselerer de med etter dette" er det morsomme.

 

Min karakter oppjusteres til en 7/10 fremfor gamer.no's 4/10 -meningsløs morro som faktisk ER morro.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...