Gå til innhold

CryEngine3 Teaser trailer (PS3 / 360)


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Så et sammenligningsbilde nå, og der var PS3 uten tvil best penest. Uten diskusjon.

Se på detaljene i distansen. Skyggeeffektene på nærbildet er imponerende på begge plattformene, men akkurat der må vi ha en video fra begge plattformene for å sammenligne flyten og effektene.

 

http://www.eurogamer.pt/gallery.php?article_id=491444

(trykk på et av bildene, så oppe til høyre for å velge PS3 eller Xbox360 versjonen)

Sjå på bilete nr 2:

391151.jpeg

391152.jpeg

 

Synest ikkje det er noko samanlikningsgrunnlag på dei små bileta.

Dog så er forskjellen på 'lys settinga' i biletet over, graverande.

 

Trur det går litt begge veiar det der. Trur uansett sluttresultatet blir utruleg bra.

Håpar på å sjå eit crysis-ish spel på 360en min snart :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Er det berre meg eller er alltid screenshots frå PS3 så forbanna lyse i forhold til Xbox360? Såg ei samanlikning av Red Faction på 360 og PS3, og igjen, PS3 ser ut som om gamma, brightness, contrast og whatnot er skrudd heilt opp og det blir så lyst at skuggar, detaljar og anna berre ser forferdelig ut.

Lenke til kommentar
Er det berre meg eller er alltid screenshots frå PS3 så forbanna lyse i forhold til Xbox360? Såg ei samanlikning av Red Faction på 360 og PS3, og igjen, PS3 ser ut som om gamma, brightness, contrast og whatnot er skrudd heilt opp og det blir så lyst at skuggar, detaljar og anna berre ser forferdelig ut.

 

391151.jpeg

391152.jpeg

 

Når ein ser videoar/bilete der dei samanliknar PS3 og XBOX360 - så er lyssettinga til tider FUBAR på PS3.

Sjå bileta for eksempel.

 

Dog, spel basert på denne motoren kjem til å bli fantastisk på alle plattformar.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...