Gå til innhold

CryEngine3 Teaser trailer (PS3 / 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsk!

 

Se på det klippet fra den skyggelagte skogen. Så fint får du det ikke med cryengine 2.

 

Jeg tror nok du undervurderer hva CryEngine 2 er i stand til... Den kan se minst like bra ut

 

 

Minst like bra ut? Sier vel egentlig seg selv at 3ern vil se bedre ut om man de går på samme innstillinger.

 

 

 

Nå er det også utrolig vanskelig å se forskjell ved hjelp av en liten film. Er mye bedre å se forskjell når det kommer fler videoer fra forskjellige PCer og lignende.

Bildet fra 0:52-0:55 ca. så jo helt fantastisk ut.

 

 

Håper Crysis 3 også kan bli et bedre spill når det kommer til gameplay, 1ern var mer en orgasme over grafikken de første timene.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Minst like bra ut? Sier vel egentlig seg selv at 3ern vil se bedre ut om man de går på samme innstillinger.

 

 

 

Nå er det også utrolig vanskelig å se forskjell ved hjelp av en liten film. Er mye bedre å se forskjell når det kommer fler videoer fra forskjellige PCer og lignende.

Bildet fra 0:52-0:55 ca. så jo helt fantastisk ut.

 

 

Håper Crysis 3 også kan bli et bedre spill når det kommer til gameplay, 1ern var mer en orgasme over grafikken de første timene.

 

Det sier seg selv at CryEngine 3 til PC vil se bedre ut ja, men denne filmen som er vist, gjelder CryEngine 3 for konsoll, og det sier seg selv at den ikke vil se like bra ut som på PC. Han ene sa at man ikke får like bra graffikk på CryEngine 2 på PC, som det skogen var i CryEngine 3 på konsoll, det tror jeg at jeg klarte å bevise over at det gjør man uten tvil.

 

Det er derfor, som sagt, navnet CryEngine 3 på konsoll igjen er jævlig missvisende fordi man tror den er bedre fordi tallet er høyere.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Etter jeg har blitt plaget på gamle diskusjon.no var att selv low og mid er finere en omtrent alle konsollspill. Desverre for dem som sa det... Jeg synes Killzone 2 og Crysis er det noe flotteste jeg har vært borti med tanke på grafikk

Men ble litt pissed off når jeg ikke kunne kjøre Crysis Very high med 30 fps, det var Crysis som gjorde jeg ville ha ny pc, så Cryengine 3 kommer til å kjøre Low på min pc, det kan jeg nesten vedde på....

 

Får klare meg med Crysis på high i litt grei fps og Killzone 2. To grafikkonger i mine øyner :D

Lenke til kommentar

Så et sammenligningsbilde nå, og der var PS3 uten tvil best penest. Uten diskusjon.

Se på detaljene i distansen. Skyggeeffektene på nærbildet er imponerende på begge plattformene, men akkurat der må vi ha en video fra begge plattformene for å sammenligne flyten og effektene.

 

http://www.eurogamer.pt/gallery.php?article_id=491444

(trykk på et av bildene, så oppe til høyre for å velge PS3 eller Xbox360 versjonen)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det har du helt rett i! :)

 

Men, på PS3 versjonen ser vi skog på fjellet i bakgrunnen. Xbox versjonen har bart fjell. Menmen, Crytek har nok hauger av opptimalisering å gjøre, og dette kan fort bli denne generasjonens peneste multiplatform spillmotor uavhengig av.. plattform. Skal bli skøy å få prøve en demo first-hand! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...