Gå til innhold

CryEngine3 Teaser trailer (PS3 / 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt slipper jeg å ha en pc til 10000kr som jeg har nå som ble kjøpt oktober 08 og klarer Crysis til pc på high i 1280x1024 og fps rundt 30-22 i kamp og når det er rolig 46 fps. Ble litt sjokkert da ikke min pc greide Crysis mer en high med null AA eller det der.... Og ja det er ikke virus, har gjennoppretta den men fortsatt dårlig ytelse i Crysis, spiller bare i DX9, hadde jeg hatt DX10 i high hadde fpsen hoppet ned til 20 i kamp eller mindre...

Dette blir saker, men stakkars viss Cryengine 3 blir enda større krav en Cryengine 2, da må du sikkert ha en pc til 14000kr eller mer... Kan pcfolkene håpe på bedre optimalisering av enginen da blir det håp for meg og...

 

Får enda kommentarer "trenger bare 4000kr så har du Crysis på High lett" på diverse forumer i verden, og det er jo bare tøv

 

Men det er bra å se at dem ikke bare fokuserer på pc, hadde Crysis kommet til konsollene da hadde dem solgt minst 4 millioner kopier til... Godt det er liv i ryktene som svirret lenge om at Cryengine skal lages til konsollene :)

 

Dem røykeffektene der slår jo det som er i Crysis 1 da :D :D

 

Ble rett og slett satt ut av den engine demoen der jeg :D, makan så flott det var, kansje jeg skal håpe på stabil 30 fps i den enginen til konsollene da er jeg frelst...!!

 

Lukta litt pcelsk fra deres kommentarer teletubbiekid og andre, show some respect over consoles who have better games than the overhyped pc... Ikke kom inn her på fellesen og snakk drit om konsollene, da fyrer dere opp bålet hos meg og da blir jeg å synke ned på det nivået ingen vil ha meg ned på....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Hva faen har optimalisering med dette å gjøre? Jeg og andre kommenterte at det var ironisk at CryEngine 3 ser dårligere ut enn nummer 2. Det har ingen ting å gjøre med salgstall, pris på datakomponenter eller hvilken platform som har best spill. Som forresten er svært subjektivt, da ikke alle blir tilfredstilt av Halo Wars og Tekken. ;)

Lenke til kommentar

Synes det ser mega flott ut, og hvis faktisk FPSen klarer å holde seg på et stabilt nivå (som aldri i verden Crysis klarte å gjøre) så er det nok bare å glede seg videre hvis du er grafikkhore :p OG spillet må faktisk være GØY å spille, og der kan også Crysis-spillene bare gå å legge seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...