Gå til innhold

Hvilken resolution? 1024x768 eller 1280x768?


Anbefalte innlegg

Har en laptop som er ca 16tommer, og er usikker på hvilken resolution som er best. På default står det på 1024x768, men når jeg går på resolution merker jeg at det er et slags gjennomsiktig hakk ved 1280x768. Betyr dette at 1280x768 er det som er riktig for pc'en min?

 

På 1042x768 kan alt virke litt stort og merkelig, men spillet kjører bra, mens på 1280x768 ser det bedre ut, men når jeg snur karakteren med musen går det av en eller anne grunn litt tregt, og spillet kan hakke litt mere noen ganger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg merke til at når du spiller med 1024*768, så blir bildet strekt. Det er fordi skjermen din er en bredskjerm, men med oppløsningen til en 4:3 skjerm. Du får også meget mye større oversikt med 1280*768 iforhold til 1024*768, siden det er 256 pixler ekstra i bredden! :)

Lenke til kommentar

Høyeste oppløsning og minst UI scale... da blir det perfekt å spille :)

Elsker at ting på WoW er smått... alt av barer osv.

 

Får en helt ny opplevelse, du legger bedre merke til ting... ja det forandrer nesten alt.

 

Husker første gang når jeg skiftet fra å ha et litt innestengt design på mitt UI, helt til jeg kastet det å ordnet på nytt... Det var så sinnsykt mye bedre å spille da!

 

Max Resolution, Min UI scale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...