Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I enspillerdelen kan to spille sammen. I Firefight lokalt kan to spille sammen. I Firefight over nettet kan fire stykker spille sammen samtidig. Er i hvert fall sånn jeg mener det var.

Skrevet (endret)

Er ikke betingelsene for coop de samme som i Halo 3? Med boter/NPC er det to på split-screen, men over Live kan det være opptil fire?

Endret av Laland
Skrevet
åssen er stemningen i spillet a? er det sånn ekkel følelse når du går i byen eller? :D

Litt skummelt da du går alene i mørket, så kommer en Brute hoppende på deg! :ph34r:

det var digg ass :D det blir digg å spille det ass!! :D gleder meg noe PIP til spillet :D

Skrevet (endret)

De som har ODST, gidder dere å legge meg til ? Fordi jeg trenger noen til å spele firefight eller mission på legendary med :) GT : Recon Thunder

Endret av Recon Thunder
Skrevet
man kan spille online på den firefight? folk over hele verden eller kan jeg bare spille med venner på samma xbox?

Du kan bare invitere venner, men er ikke helt sikker.

Skrevet

Ser på elkjøp at det står at de 3 kart-pakkene til halo 3 følger med.. Regner med at det følger med uansett hvilken plass man fohåndsbestiller ifra? Selv har jeg forhåndsbestillt på gamestop.. hvor det da skal følge med halo 3:odst skin! Noe det ikke står på feks elkjøp.no..

Skrevet

Jeg visste jeg skulle kjøpt det i butikk ^^ Men nå har jeg bestilt så jeg får vel bare vente på det. Hvordan ser man om Platekompaniet har sendt spillet? Sjekket "mine sider", men det sto verken sendt, pakkes eller noe som lignet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...