Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Halo 3 er det bare å joine games :)

Du kan ikke velge rom og liknende (har ikke spilt Halo 3 online), men det er Matchmaking som da vil i at de matcher deg med andre folk som ligger nogenlunde på ditt nivå når det kommer til ferdigheter :)

Kommer med nok en request ang. Deja Vú achievmenten nå (dere begynner sikkert å bli drittlei:p ), men er jaggu meg ikk lett å få samlet 4 stk. til en kjapp seanse ;)

Så hvis noen har lyst lov eller tid, så har jeg tid og anledning hele dagen i morgen samt. kvelden, og jeg blir gjerne med på litt FireFight etterpå :)

GT: Wangen360

Jeg blir med på både Deja Vú achievmenten og firefight imorgen. Bare si en tid og jeg er der.

Jeg kan være med på Deja Vu etter kl halv 9 hvis det er greit for dere, må desverre på jobb idag :/

edit: leif

Kan godt ta det halv 9 hvis det passer for flere.... For min del er det intet problem :)

Jeg blir med på både Deja Vú achievmenten og firefight imorgen. Bare si en tid og jeg er der.

Jeg kan være med på Deja Vu etter kl halv 9 hvis det er greit for dere, må desverre på jobb idag :/

edit: leif

Kan godt ta det halv 9 hvis det passer for flere.... For min del er det intet problem :)

Jeg er også med på både deja vuu og endure.. gamertag: crimsondevii

Halv 9 passer greit for meg ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...