Gå til innhold

Handle fra Gamersgate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Malatica: Snillisme er vel og bra, men såpass enkle ting tar det to sekunder å finne frem til selv. Jo før han lærer å bruke Google, jo bedre. :)

 

Hva er vitsen med forums om alle svar skal være "BRUK GOOGLE FFS!!!" ?

Trådstarter spør etter erfaringer fra en nettbutikk og fortjener derfor bedre svar enn å google...

Lenke til kommentar
kjøpte men of war fra gamersgate, fikk det nedlasta på ett blunk i høyeste hastighet som er maks for linja mi

Jagdpanther ftw? :p

 

Syns gamersgate folka er flinke folk, har jo også ikke den "cap'en" på innstalleringer som blant annet nyere EA spill har, som Spore f.eks :) Gamersgate, you go girl!

Lenke til kommentar

Har kjøpt et par-tre spill der til madammen og hun er godt fornøyd. De har nå også gått vekk fra den klienten sin og du laster istedenfor ned spillet uten noe mer dill rundt det. (Ikke testet det selv enda, men tror det er bedre enn det var :) )

Lenke til kommentar
Seff kunne jeg ha googla, men det er alltid greit å få tilbakemeldinger fra folk som selv har brukt for eks. gamersgate.com

Nå har jeg fått de svarene jeg trenger og kommer til å kjøpe Drakensang derifra.

 

Fillern, så at gamersgate satt opp prisen fra 29 Euro til 49 Euro fra i går til i dag. Da venter jeg heller på at Play.com dumper prisen til under 200.

Lenke til kommentar

Kjøpte Drakensang derfra, og får utrolig treg nedlastingshastighet, men det kan være fordi jeg er i Korea. 10-20kb/s på 10Mbit linje.

Kom til 60% etter ett døgn, måtte restarte og til min store fortvilelse kunne jeg ikke resume nedlastinga så nå sitter jeg her igjen og venter...

Fordelen var jo at det kostet 30$, og ikke EU pris.

Lenke til kommentar
Kjøpte Drakensang derfra, og får utrolig treg nedlastingshastighet, men det kan være fordi jeg er i Korea. 10-20kb/s på 10Mbit linje.

Kom til 60% etter ett døgn, måtte restarte og til min store fortvilelse kunne jeg ikke resume nedlastinga så nå sitter jeg her igjen og venter...

Fordelen var jo at det kostet 30$, og ikke EU pris.

 

Tror serveren deres enten ligger i sverige eller egngland, siden det er paradox som eier gamergate. og dette er trolig som du sier grunnen at speeden din er treig. jeg for selv overdrevent mye raskere speed fra gamersgate enn det jeg får fra noen andre plasser. så jeg tipper den ligger i Sverige.

Lenke til kommentar
Tror serveren deres enten ligger i sverige eller egngland, siden det er paradox som eier gamergate. og dette er trolig som du sier grunnen at speeden din er treig. jeg for selv overdrevent mye raskere speed fra gamersgate enn det jeg får fra noen andre plasser. så jeg tipper den ligger i Sverige.

 

Ok, takk for svar. Det kan nok være det, men likevel så burde jeg få noe kjappere nedlasting. Har ligget mellom 5-15kb/s de siste timene, og jeg vet jeg kan få kjappere fra andre skandinaviske servere.

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Det kan nok være det, men likevel så burde jeg få noe kjappere nedlasting. Har ligget mellom 5-15kb/s de siste timene, og jeg vet jeg kan få kjappere fra andre skandinaviske servere.

 

fant ut noe mer med å sjekke litt på paradox forumet kanskje dette hjelper

 

Some of our customers seems to have a slow speed problem. There are a number of reasons that can cause this problem.

 

1. Especially our US customers can experience speed problem during office hours due to high traffic on the Atlantic Cable. If this is the reason the speed will increase eventually.

2. Antivirus, firewalls, blockers etc is what causing the most problems. You should never disable your antivirus or firewall, but you can probably lower and/or change your settings.

3. Sometimes, when downloading to, or installing from, OS protected areas, such as C:root, C:Program Files or the desktop, the Downloader will slow down too. Create a new folder for your downloads that is not within OS protected areas.

 

So, what are GamersGate doing to get rid of those problems?

Well, first of all, we have contracted a new developer studio to make us a new Downloader that is working in a totally different way than the current Downloader. We had hoped to have a beta up for testing 1 Oktober, but as always with projects, there are delays.

The speed on our server hosts servers have never been a problem but to optimize the servers to the new Downloader we are looking in to new solutions for that as well. This will probably happen Q1 2009.

 

What can you do meanwhile...

1. Lower your security setting. Some antivirus applications are preventing downloading large files, make sure you change that.

2. Disable Blockers and make sure that are cookies enabled. Blockers is not really a security application and can be disabled without risk.

3. If you are using a wireless connection, try to temporary connect with a cable.

4. Download the game from another computer, move the files to the target computer and make sure you are storing them in the folder directed to the Downloader and then only use the internet connection for the install process.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...