Gå til innhold

World Instancing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik vil det sannsynligvis (99%) alltid være, spillet er bygd opp slik, og jeg har ikke noe imot det.

 

Husk at Funcom var det første selskapet som brukte instancer, og deres grafikkmotor krever så mye at uten dette måtte vi nok alle hatt 8-16 GB RAM, & Tri SLI 3D kort for å kjøre større områder i Dx10 grafikk.

 

Greieste måte å se det på: Takler man ikke denne løsningen, så er nok ikke AoC spillet for deg på en god, god stund, kanskje aldri.

Lenke til kommentar

Syns ikkje dette er så merkbart no. I starten var det rimelig mange versjonar av Tortage på kvar server, men no til dags er det vel sjeldan at det er så mange forskjellige instances - om noken. Kan ikkje sei det plagar meg.

 

Har litt meir i mot sonene, men det er ikkje eit stort irritasjonsmoment det heller.

Lenke til kommentar
Slik vil det sannsynligvis (99%) alltid være, spillet er bygd opp slik, og jeg har ikke noe imot det.

 

Husk at Funcom var det første selskapet som brukte instancer, og deres grafikkmotor krever så mye at uten dette måtte vi nok alle hatt 8-16 GB RAM, & Tri SLI 3D kort for å kjøre større områder i Dx10 grafikk.

 

Greieste måte å se det på: Takler man ikke denne løsningen, så er nok ikke AoC spillet for deg på en god, god stund, kanskje aldri.

 

Hva med Guild Wars?

Lenke til kommentar
Hvis eg ikkje tar helt feil så kom Anarcy Online ut før Guild Wars ;)

 

Jeg har ikke hørt om noe før AO med instanser i MMO.

Det kom sammen med "Auto Generated Contet"(mission instansene), noe jeg ikke kan fatte å begripe at de utelot i AoC.

Villas er bleke og ikke minst statiske sammenlikninger.

 

Det er klart "Home" missions blei kjedelig etter hvert, når du ikke hadde andre gode mulighenter. Men hadde spart de masse arbeide med å tette hullene i quest de har slitt med til nå. For dette med "random bosses" hadde AO før jeg tror AoC var engang på tegnebordet.

 

Det overrasker og skuffet meg faktisk veldig at de har forkastet så mye fra AO, som faktisk var bra etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...