Gå til innhold

Innlegg.no: General discussion in English


Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dobbelt så lang post = dobbelt så mye scrolling = samme innhold. Tror jeg melder avslag.

 

 

 

Hva mener du egentlig nå? Er denne posten dobbelst så lang scrolling? eller post?

 

Skjul
What do you exactly mean now?Is this post the double size? Yeah in this case, however thats just because this post is just a line and nothing more.
Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Ok, ser den. Men uansett, dette er et spillforum, ja det har en offtopic-del osv, men det er fortsatt et spillforum. Det er ikke et forum du bruker som en kladdebok eller til å pugge skolefag. Hvorfor ikke lage en "The last word"-tråd der det er påbudt med engelsk, men man ellers kan snakke om stort sett alt, så holder vi det til én tråd, i stedet for at det må flyte rundt over hele forumet og gå på bekostning (ja, jeg mener det gjør det) av folk som ikke er interesserte? Kanskje jeg til og med kan komme poste litt i den tråden selv..

 

EDIT: Og det er faktisk ikke alle som legger det i Skjul.

 

Alikevel skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke bare kan holde dobbel-engelsken til en tråd?

 

Så den her nå, flott at noen er på min side også :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
How about this one?

 

 

yeah, i see that we all will write about xbox 360 games which are cheap. What my favorite game is and all that wonderfull stuff that is spread around the forum. And yes in this particular thread i don't feel that i have to put in spoiler. At the end i will say that we should figure it out with a vote or something because i don't want to offend or irritate anybody which don't want to see the english in spoilers :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...