Gå til innhold

Gamer.no nominert til Gullstikka


Anbefalte innlegg

Nominerte til årets spill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Metal Gear 4.

Nominerte til årets konsollspill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Gears of War 2.

 

Er dette et slags forsøk på å holde fanboys fra å gå amok?

Det er folket som har stemt frem disse fire basert på ti finalister. Slik sett er det i så fall almuen som har en slik agenda.

 

Om man skulle ta hensyn til hva fanboys (Les: ekstremister) mener eller tror, hadde verden sett meget annerledes ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er folket som har bestemt kandidatene i de ulike kategoriene så er det ganske skremmende. Vel, det er i grunn ganske skremmende uansett hvem som har valgt dem. :blink:

 

Morsomt at eventyrspill har blitt slengt under rollespillkategorien, og ingen eventyrspill er nominert. Vil nesten ikke kalle noen av de fire spillene rollespill engang. Actionspill er det de er. Til nød actionrollespill. :angry:

Lenke til kommentar
Nominerte til årets spill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Metal Gear 4.

Nominerte til årets konsollspill: GTA IV, LBP, Fallout 3, Gears of War 2.

 

Er dette et slags forsøk på å holde fanboys fra å gå amok?

Det er folket som har stemt frem disse fire basert på ti finalister. Slik sett er det i så fall almuen som har en slik agenda.

 

Akk ja, denne almuen... Jeg skjønner alikevell ikke logikken bak det. Metal Gear 4 kan bli årets spill, men er ikke bra nok til å bli årets konsollspill? Eventuelt motsatt for Gears of War 2.

 

Uansett: Gratulerer til gamer.no med nominasjonen. Dere har virkelig landet på beina etter bruddet med Edda, og fortjener absolutt å vinne. Etter min mening er dette Norges beste spillside, og når det gjelder journalistisk innhold er det blant det bedre internasjonalt også.

Lenke til kommentar

Heia! Digger gamer.no og forumet deres :)

 

Årets spill for min del er World of Goo!

 

Men så har jeg enda ikke prøvd mesteparten av det gode som er ute i år. Er jo så fabelaktig mye gammelt jeg må gjennom først. De nyeste maskinkrevende spillene tar jeg om noen år ^^

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar
Jeg tar virkelig ikke hvorfor Gamer.no ikke vant i fjor..

 

Og hvis de ikke vinner i år, blir nesten hele prisen bare litt dum..

 

Blir? Den er for lengst dum, og har handlet mest om å gjøre alle fornøyde. Pinlig å se på, og blir spennende å se om de gjentar "suksessen". Hvis de gjør det, fortjener ikke prisen livets rett.

 

Årets spillmedie og community er også tynn suppe. Spesielt community-delen, som nominerer mennesker som mener de ikke hører hjemme der. Og VG, DB, Gamer og Game reactor er de samme navnene som i fjor... det er jo ikke rart da det ikke er skikkelige alternativer. Hvorfor i helvete har de denne prisen i det hele tatt? Det er kanskje derfor de må dele ut denne prisen i forkant, fordi det blir for pinlig å ta det foran publikum?

Pressfire kan kanskje etablere seg og gi litt "nytt" i nominasjonslistene, men med tanke på at DB/Gamer, VG/Pressfire samarbeider - så er det vel tre rene spillsider igjen, Gamer, Game reactor og Pressfire - og siden GR vant i fjor, så må vel Gamer vinne i år. Sikkert stas å få prisen, men det gjør ikke selve prisen like tanketom som de andre.

 

No offence, men Gullstikka er ingenting å skryte over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...