Gå til innhold

TEST AV DDR MINNE.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,jeg har desverre ikke fått testet de nye brikkene som planlagt da jeg støtte på et "problem" jeg kjører med en P4 3,0 som lar seg klokke til 3,6 det vil si at fsb er på 240 noe som vil gi en minnehastighet på 480 (klarer å kjøre 490 også) problemet er at dette er minnebrikker som skal klare 500 og 533 mhz. Dette betyr at jeg over helgen må skaffe en mindre prosessor (2,4 eller 2,6) for å få en lavere multiper så jeg kan teste minnet fullt ut.

Lenke til kommentar

Genial mann du!

 

Eneste negative... Du skulle bare mekket sammen en artikkel på overklokking.no slik at den fikk gjort ordentlig nytte for seg!

 

Evt kunne den vært oversatt til engelsk også. Sjelden jeg ser så omfattende tester, og slike omfattende tester har en tendens til å bli populære!

 

Doc

Lenke til kommentar
Meget bra test dette.

.Jeg må virkelig bøye meg i støvet for dere folk som gjør slikt på eget initiativ :smile:.

Jeg fikk veldig lyst på geil pc 3500 nå :D.

Kommer du til å teste de nye twinmos twister når de kommer også?

 

Regner med det, da komplett er villig til å låne meg brikker, den 3500 brikken med cl2 ser jo veldig spennende ut da.

Skal ta kontakt med dem når disse er på markede.

Geil 4000 blir testet neste uke da den desverre ikke kom med i pakken fra psdata ved en feil, Geil golden dragon 4000 blir testet så snart psdata får denne inn.

Lenke til kommentar
Må si meg veldig ufornøyd med den GEIL pc3500 jeg kjøpte. Greit at den er en super klokker og ikke lager noe varme men hva gjør det når den fucker opp maskina mi da. Har hatt ALT! Sikkert 8bluescreen's og maskine har fryst seg. De brikkene er sikkert gode men jeg har sikkert bare vært uheldig. :evil::evil::evil::evil::grumpy::grumpy::grumpy::evil:

 

Er ikke helt sikker på at det er brikkene da, vist jeg ikke husker feil så har du vel hatt prob med flere ting på den maskinen.

Du kan jo sende dem inn å få nye event teste dem på en annen maskin.

Lenke til kommentar
Genial mann du!

 

Eneste negative... Du skulle bare mekket sammen en artikkel på overklokking.no slik at den fikk gjort ordentlig nytte for seg!

 

Evt kunne den vært oversatt til engelsk også. Sjelden jeg ser så omfattende tester, og slike omfattende tester har en tendens til å bli populære!

 

Doc

 

Hadde vert greit om hardware.no hadde lagt en kopi over til dem, de er jo såpass sammkjørt at det skulle vel gå greit.

Lenke til kommentar
Genial mann du!

 

Eneste negative... Du skulle bare mekket sammen en artikkel på overklokking.no slik at den fikk gjort ordentlig nytte for seg!

 

Evt kunne den vært oversatt til engelsk også. Sjelden jeg ser så omfattende tester, og slike omfattende tester har en tendens til å bli populære!

 

Doc

 

Hadde vert greit om hardware.no hadde lagt en kopi over til dem, de er jo såpass sammkjørt at det skulle vel gå greit.

 

Jeg tenkte ikke på forumdelen! Dette er en test som fortjener forsida på www.overklokking.no. Det er hvertfall min mening.

 

(blir jo en slags gjesteskribent da)

 

DrErling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...