Gå til innhold

TEST AV DDR MINNE.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hadde kjøpt geil golden dragon pc3500 hvis de ikke hadde hatt lys på.

flott test foresten.

 

Fy deg.. tenk å sette utsendet forran overklokkings egenskaper da..

haha ble du sur nå :lol: joda de er sikkert gode jeg tror jeg kjøper dem, å så setter noen vantec varmespredere på dem.

Lenke til kommentar
jeg hadde kjøpt geil golden dragon pc3500 hvis de ikke hadde hatt lys på.

flott test foresten.

 

Fy deg.. tenk å sette utsendet forran overklokkings egenskaper da..

haha ble du sur nå :lol: joda de er sikkert gode jeg tror jeg kjøper dem, å så setter noen vantec varmespredere på dem.

 

Golden Dragon brikker bruker WLCSP teknologi istedenfor TSOP (eller BGA) så de utvikler ikke varme. Selv ikke ved 3.1vdimm så trenger man kjøling. Det er montert et plastikk deksel over selve minne chippene "core" for å beskytte dem. Så lite varme utvikler dem, at man faktisk har isolert dem isteden for å kjøle dem ned.

Du kan så klart montere heatspreaders, men du må da montere de på plastikk dekselene. Alså er det totalt bortkastet.

Du skal sikkert montere dem pga. utsendet, så hvorfor sitter jeg her og skriver.. :p

Lenke til kommentar
Super test Snekker`n! Virkelig! :-) Det eneste jeg lurer på, og kanskje mange andre, er hva høy volt er.

2,8V som er høyeste for Abit IC7-G eller noe enda høyere(voltmod)?

 

Jeg kjørte alle brikkene på std volt først så da jeg klokket dem til make brukte jeg den volten som er oppgitt til maks på de forskjellige brikkene,noen har 2,7 andre 2,8.

Det eneste unntaket er Geil Golden Dragon som tåler helt opp til 3,1 disse fikk jeg ikke kjørt høyere enn på 2,8v da det er maks på mitt hk,er overbevist om at jeg kunne klart bedre timing på disse med høyere volt, så jeg får vente og se hva Abit Maks 3 kommer med.

Lenke til kommentar
Hei og takk for den enormt gode responsen,det varmer et gammelt hjerte :D , da jeg la ut denne testen var jeg meget spent på hvordan den ville bli mottatt, så dette er over all forventning og kan innspirere til å lage flere tester av andre produkter utover høsten.

 

Skjermkort!! Hint,hint. :p Bare et forslag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...