Gå til innhold

League of Legends [Nyheter og oppdateringer].


Anbefalte innlegg

Så jo morro ut, men trur du dette kan konkurere med HoN?

 

Ja, men de har nok litt forskjellige hovedmålgrupper.

Hvordan kan du si det? Begge spillene etteraper det samme originale konseptet.

Dog, LoL ser ut til å fokusere mer på å bli hardcore mtp, enklere grafikk for å se hva som foregår etcetc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir to forskjellige målgrupper, LoL prøver å være til en viss grad innovativ, mens HoN forbedrer DotA (det kommer nye baner, helter, funksjoner som på sett og vist forbedrer DotA på alle områder). Dermed vil det da være to forskjellige målgrupper, den ene som har satt seg lei av DotA og vil ha noe nytt, mens HoN er 'mer av det samme, forbedret på alle områder'.

Lenke til kommentar
Kompis fikk betakey idag til EU beta. Prøvde litt på kontoen hans, men fikk ikke game igang pga "failed to connect to server".

 

Virket forsåvidt buggy. Noen andre som har kommet med i betaen?

 

Hei, snakk til meg i IRC, jeg kan forklare hva som skjedde =D

Men ikke her pga NDA.

Lenke til kommentar

Hey evilleader, det er bra at du er glad for å spille league of legends, men all informasjon om spillet er beskyttet av en NDA (non disclosure agreement) jeg vil råde deg til ikke å gi slik informasjon i offentlige forum.

 

Now to something completely different.

Om du lurer på noe om league of legends, snakk til meg på quakenet (nick: Predicted), jeg er en "emmissary of the league" dette er det samme som grønnpostere (kommer ikke på navnet i farten) fra Wowforumene, jeg kan sansyneligvis svare eller finne svar på spørsmålene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...