Gå til innhold

League of Legends [Nyheter og oppdateringer].


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha prøvd et par-tre matcher må jeg si jeg er imponert, men jeg mista ganske raskt følelsen av at det er DotA. Det mye som er anderledes, og interfacet er til tider kronglete. Ikke skjønt noe av det med å velge et par spells før kampen begynner, så det blir random hver gang. Litt ålreit å låse kameraet (slipper jo å flytte det med piltaster, og er da alltid klar for å bruke hotkeys), men det er for nærme kamera, så jeg ser jo ikke hva jeg angriper engang, :S

 

Veldig orginale heroes, men stemme-klippene er vanskelig p forstå på noen av dem. Veldig fint at de ikke kommer hele tiden, som i de fleste andre RTS. Er det forresten mulig å 'selecte' andre champions for å se hav slags items de har, og hvor mye HP i tall de har? osv.. vanskelig å vite på forhånd hvor mye dmg% spells tar hvis ikke det er mulig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har spilt nærmere femti kamper nå, og jeg stor tro på dette spillet. Som en dotaveteran savner jeg et par ting, men jeg har hørt snakk om content updates hver andre uke. de har enda litt balanse issues, og man kan ikke countre så bra med items. Blir mest anti magic eller anti physical armor isåfall. Savner hex som juling ihvertfall.

Lenke til kommentar
Spillet er kjempetøft, og jeg vil ikke starte en flamewar, men gameplayet er mange ganger bedre en konkuransen.

 

Akkurat dette er vel så håpløst subjektivt som det kan få blitt, men jeg skal si meg enig i at dersom man vil ha noe innovativt og litt anderledes enn dota er league et helt fint alternativ.

 

Sender ut resten av invitene nå så da er jeg tom.

 

Edit: Craxdm epost adressen din er invalid og jeg kan ikke svare i pm.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Greit at det er subjektivt, men jeg siktet vel mer til den kommersielle konkuransen som er HoN, HoN tar jo konsptet til DotA uten å gjøre det til sitt eget.

 

Men siden det er min egen mening og alle har rett til sin egen vil jeg bare oppfordre alle og enhver å forsøke å komme inn i betaen, og å prøve spillet når det kommer ut.

Og jeg vil gjenta at jeg kan svare på alle spørsmål du har om League of Legends.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...