Gå til innhold

League of Legends [Nyheter og oppdateringer].


Anbefalte innlegg

Har noen hørt om spillet?

Er selv utrolig spent på det, det skal komme ut i beta hvert øyeblikk *refresher email*

 

Det er Riot Games sitt første spill, de har en god del veteraner på laget, og en av leaddesignerne er Guinsoo som lagde DotA-Allstars.

 

De er veldig greie folk og er stadig vekk og snakker i IRC :)

 

Sjekk spillet her www.leagueoflegends.com og forumet her forums.leagueoflegends.com

 

Om du lurer på noe om spillet så kan du bare spørre, jeg er vel en av de som har samlet opp mest kunnskap fra forumet vil jeg tro:)

Endret av Predicted
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var en av ti som fikk se den nye gameplayfilmen før den ble lagt ut offisielt, må si jeg er imponert.

Pendragon_ (director of community relations) sa at de vurderte å ikke legge ut filmen fordi de ha rgjort forbedringer på graffikken.

Filmen finner du her.

 

Analyse her.

Endret av Predicted
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Et fransk nettsted snek seg til å filme en 4 minutter lang gameplay film på GDC, uten at noen oppdaget det.

Beklageligvis er det en gjeng tilbakestående aper som spiller, så det er veldig lite action i forhold til normalt ifølge guinsoo.

Det er også flere deler av UIen som er midlertidig og kommer til å bli forandret.

Men allikevel her :)

Enjoy.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

De sa at eurobetaen skulle komme om et par uker i starten av April, men vi har ikke hørt et kvekk siden det. Tipper de dropper EU beta, siden de skal release allerede i September. Den europeiske LoL-siden er jo styrt av GoA og den har ikke blitt oppdatert siden 2007.

 

Har gledet meg lenge til dette spillet, men jeg blir utrolig skeptisk av feilinformering, og at GoA skal styre LoL i Europa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så en haug med nye oppdateringer.

Europeisk beta begynner snart, registrer deg her.

lol-europe.com er fremdeles utdatert, bruk leagueoflegends.com istedet.

Spillet går live i september.

 

Informasjon om summoner systemet finner du her og her .

 

SPILLET ER GRATIS.

Jeg pratet med Zileas, en legende innenfor spillutvikling i går og han la stor vekt på at personer som spiller en del timer i uka sansynelig vis ikke kommer til å betale noe mye siden all valuta i spillet kan bli opptjent via spilling.

Noen championer vil bli dyrere enn andre, men LoL vil ikke gjøre deg sterkere om du betaler, bare gi deg flere muligheter strategisk og kosmetiksk.

 

Link

 

Overse min kommentar i tråden, jeg har blitt overbevist. :)

 

Om du har noen spørsmål så kom på quakenet å send meg en PM.

Endret av Predicted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...