Gå til innhold

Den Beste Character

Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

• Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
navn: John "Soap" MacTavish

spill: Call of Duty 4: Modern Warfare

bilde: ekisterer ikke

kommentar: "Såpe" må jo selvfølgelig være med ;)

Det er ikke mulig å nominere nye characters...

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Håper Gordon Freeman vinner. Knalltøff fyr.

Edit: holy fuck; passert 700 innlegg.

Endret av Bruker-127711
Skrevet

His name was Geralt of Rivia. ^^

Ellers gikk det i Link og Duke Nukem. Jeg har riktignok ikke spilt med sistnevnte, men når selv jeg kan enkelte sitater av ham sier det jo seg selv at han er en karakter verdt å stemme på ;)

Skrevet

Half-Life 2 og Call of Duty 4 er geniale spill... men når hovedkarakterene er egentlig DEG og åpner aldri kjeften i spillene må jeg nesten le av at disse nevnes engang i denne tråden.

Skrevet
Enig. Freeman har en skjult personlighet og man må dømme den selv. Den eg syns har den desidert største personligheten er Duke Nukem

Jupp.

Men syns ikke duke Nukem har en stor personlighet. Den dreier seg tross alt bare om damer, dreping og tyggegummi. Men at personligheten hans er morsom, velegnet for en FPS og velkjent kan vel ikke akkurat skyves under noe teppe.

Skrevet

Er vel egentlig det jeg elsker med half life, når du spiller et fps og charactern ikke har replikker and so forth, bare bindelse til andre characters. Så er det mer opp til deg hvordan du reagerer, akkurat som du er freeman foreksempel.

Godt eksempel hvor jeg fikk samme følelsen var Bioshock

Skrevet
Enig. Freeman har en skjult personlighet og man må dømme den selv. Den eg syns har den desidert største personligheten er Duke Nukem

Jupp.

Men syns ikke duke Nukem har en stor personlighet. Den dreier seg tross alt bare om damer, dreping og tyggegummi. Men at personligheten hans er morsom, velegnet for en FPS og velkjent kan vel ikke akkurat skyves under noe teppe.

Duke Nukem er storkjeftet og overfladisk men han er også en gjennomtenkt og genial karikatur av "den tøffe actionhelten". Denne karikaturen er på en måte en stor F*** OFF til alle som mener bestemt at karakterene i Gears of War har en virkelig personlighet.

Jeg elsker begge Gears of War men jeg blir flau hver gang heltene åpner kjeften. Epic har lang erfaring med å skape ufrivillige karikaturer :lol:

Skrevet (endret)

Da var kvartfinalen over. Vi trenger en avgjørelse mellom fire characters i to grupper som fikk nøyaktig like mange stemmer, men først må iharal3 fortelle meg hvordan i huleste han klarte å "nullstille" avstemmingen sånn at de som har stemt i kvartfinalen også kan stemme i semien. =)

Ellers har vi disse semifinalistene klare:

Gruppe A:

Link

Cloud Strife

Guybrush Threepwood

Gruppe B:

Solid Snake

Duke Nukem

Agent 47

Sam Fisher

Gruppe C:

Gordon Freeman

Lara Croft

Minsc

Disse fire fikk like mange stemmer. To skal vekk

Gruppe A:

Mario

Marcus Fenix

Gruppe C:

Master Chief

The Heavy

Endret av ErlendA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...