Gå til innhold

Sniktitt: Mount & Blade-ekspansjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se hvilke nyvinninger dette har å by på utover flerspiller-delen. Grunnen til at dette er så genialt for min del er at det er en enspillerdel som alltid går videre, og selv om det kan bli repetivt i lengden er det alltid nye mål å oppnå :)

 

Kommer definitivt til å legge noen kroner i å oppgradere en allerede god spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Nyvinningene er jo kamper i sanntid. Jeg fatter ikke og kjenner jeg blir sint over at ingen andre utviklere har gjort det samme. Mount & Blade ser gammelt ut men gir deg en spillglede du skal lete lenge etter i andre spill. Følelsen av å kunne totalt styre våpnene selv er konge. Er sånn spill skal være!

Enn om vi kunne fått noe sånt i et MMO sammenheng? Ville vært det råeste på markedet og slipper problemene med balansernig og merkelig effekter som skal representere en egenskap.

Lenke til kommentar

Konkurenter?

 

er det virkelig så mange som har laget ett like bra spill? Jeg har spilt det i over 2 år nå, og kan ikke si jeg har vert bortig noe som har de samme elementære elementene (rpg, strategi, realtime slossing, fps, mounted slossing).

 

FANTASTISK spill btw, er jo bare fantastisk at uavhengige utviklere lager ett så bra spill, det viser at det faktisk er mulig for bare 2 personer (uten serlig mye midler) kan lage ett helt utrolig bra spill! Dette har iallefall for meg vært en oppvekker, siden jeg trodde at det tok 5 år for selv STORE selskaper å lage ett spill. Men Tyrkerne har jo klart å lage ett dritbraspill, og de var bare 2 (Mann og Hustru). En virkelig øyeåpner! Og jeg ser fram til selv å kunne begynne å lage mine egne spill :)

 

Når det kommer til multiplayeren, så kan jeg ikke vente!! Med en gang jeg så det, så tenkte jeg;"Hvor fett hadde det ikke vært med en mp til dette?", og vips 2 år etterpå så kommer det :) Venter som en liten unge :) Cya OnLine :)

Lenke til kommentar
Har faktisk aldrig hørt om det før nå, men damn det både ser og hørers ganske kick ass ut =) må testes!

 

shame on you :p neida

Tok nettop opp mount&blade fra hylla :lol: lenge siden jeg har spilt det, men gud som jeg er glad for at jeg startet opp et nytt game igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Vi ønsker at modifikasjonslagerne skal ha muligheten til å forandre på svært mye, slik at de kan lage unike fortellinger og verdener. I utvidelsespakken vil vi gi spillerne muligheten til å modifisere spillets flerspillerelement, ved å la dem lage scenarier med unike regler, oppdrag, muligheter og kriterier for å vinne, forteller Cem.

 

DET hørtes bra ut! Håper på en ny CS-historie, konseptet bank Terrorist VS Counter-Terrorist var jo skapt av noen som moddet CS. Flott!

 

32 spillere med hver sin hær? Som kan bli på 200 mann? 32 x 200 = 6400. 6400 soldater på en gang?! Det er UMULIG uten lagg, men det ville vært utrolig kult om de klarte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...