- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Heisann! I fjor fikk jeg PS3. Og vet at 360 også har mange bra titler...Så jeg har tenkt ønske meg Xbox 360 til jul 09'. Men jeg er bare 11...Er dette noe lurt? Blir 12 før julaften da (5 dager før ) ------ Klarer jeg meg bare med PS3, eller vil dere som har begge anbefale det eller omvendt til en på min alder?
Kiruk Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg holder meg til en konsoll, og ville nok vurdert å ønske meg andre ting om jeg hadde en konsoll i fra samme generasjon i fra før av. Endret 12. februar 2009 av Ercles
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Eg ville holdt meg til Ps3en ein stund, sjølv om eg syns at 360 er bettre. Du treng ikkje 2/3 nextgenkonsoller når du er snart 12 år. Edit: No offence. Endret 12. februar 2009 av Bruker-127711
Laland Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Heisann! I fjor fikk jeg PS3. Og vet at 360 også har mange bra titler...Så jeg har tenkt ønske meg Xbox 360 til jul 09'. Men jeg er bare 11...Er dette noe lurt? Blir 12 før julaften da (5 dager før ) ------ Klarer jeg meg bare med PS3, eller vil dere som har begge anbefale det eller omvendt til en på min alder? Har du allerede en Ps3, så vil jeg anbefale deg å holde deg til den. Med flere konsoller kommer flere utgifter - plutselig dobbelt så mange spill som skal kjøpes! Kos deg med PlayStationen din, og ønsk deg heller spill!
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Vel mye av Xbox 360 består av online delen spør du meg, ein 360 som ikkje er koplet opp mot nettet er for meg utenkelig. Så da må du nesten finne ut av om du er villeg til å betale ein liten slant penger for online spilling i fremtiden. Ikkje minst, har du kompiser med 360 som spiller online? Du er veldlig ung, så økonomi er kanskje ein faktor her? Regner med det ville gått ein del penger til spill for begge konsoller også.
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Ville holdt meg til 1 konsol jeg også og heller ønsket meg utstyr eller spill til den konsolen du allerede har! Selv har jeg en PS3 og har vurdert å kjøpe meg en 360 og men pga at det koster penger å spille online har jeg valgt å la være!
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Tror dere at det er "greit" med Wii da? Altså til jula 09?
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Sjekk i det minste ut om det er titler du virkelig ønsker deg til konsollen. No skal det komme ein del bra til Wii i i år da..Ikkje kjøp den pga. det er ein Wii Endret 14. februar 2009 av Mala
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Sjekk i det minste ut om det er titler du virkelig ønsker deg til konsollen. No skal det komme ein del bra til Wii i i år da..Ikkje kjøp den pga. det er ein Wii Ja, jeg tenkte jo mer spillene
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Eg har ein Wii hos pappa. Eg vil ikkje anbefale å kjøpe ein, den er morsom i rundt 1 måned, også går du drittlei.
Vaenas Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Vel mye av Xbox 360 består av online delen spør du meg, ein 360 som ikkje er koplet opp mot nettet er for meg utenkelig. Å her har vi meg da... Setter vi x360'n på nett mister alle andre nettet. Og vi har åpnet portene å greier...
qweac_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Har selv både PS3 og 360. Kombinasjonen gjør at det er vanvittig mange kvalitetsspill som må kjøpes. Noe som på den ene siden er positivt, men det er samtidig ganske dyrt. Hvis du har så mye penger at du har råd til å kjøpe spillene du vil ha fra begge konsollene, så kan du fint skaffe deg en 360 i tillegg. Dersom du derimot har lite penger, så er kanskje PS3 nok for deg. Hva er vitsen med enda en konsoll hvis du ikke har penger nok til å kjøpe spillene du vil ha til konsollen du allerede har? Vil forøvrig ikke anbefale deg Wii. Synes den har et spillutvalg som er ganske dårlig sammenlignet med 360 og PS3, men andre er sikkert uenige med meg. Det er selvsagt en smakssak. Dersom du synes Wii har flere spill som ser interessante ut for deg enn 360 har, så velger du selvsagt den. Hvorfor ikke sette opp en liste over spill du vil ha til 360 og spill du vil ha til Wii, så velger du den med best/flest spill på listen? Skal sies at det er veldig lenge til julen 09. Du synes ikke det er litt tidlig å planlegge hva du skal ønske deg til jul om ett år? Ting kan jo ha forandret seg veldig til det... Endret 15. februar 2009 av qweac
ShampooMacTavish Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Som qweac sier, om du har mye penger (og mye fritid) kan du fint skaffe deg begge konsollene, men jeg anbefaler å ta en kikk i lommeboka di (eller foreldrene dines) og tenke deg godt om.
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 (endret) Spill og ting jeg vil ha: Wii: Mario Kart Wii Wii Fit Wii Sports Cruis'n Online uten aldersgrense SSX Blur Kommer ikke på flere... Xbox 360: GeOW 1/2 Halo 3 Halo 2 Fable Far Cry One Markedplace (Bedre utvalg en PS3) FallOut 3 (Expansions ) XBLA Saint's Row One (Finnes det på PS2?) RacePRO Test Drive Unlimited Kommer flere.. Endret 24. juni 2009 av HCG
CREDiiBLE Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Saint's Row One (Finnes det på PS2?) Nope. Kun Xbox 360.
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Saint's Row One (Finnes det på PS2?) Nope. Kun Xbox 360. ..og PC
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Spill og ting jeg vil ha: Wii: Cruis'n WTF, Er du klar over att det er ett av wii'en dårligste spill?
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Spill og ting jeg vil ha: Wii: Cruis'n WTF, Er du klar over att det er ett av wii'en dårligste spill? Er det? Slettes!
qweac_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 http://www.gamespot.com/wii/driving/cruisn/review.html Hvordan i alle dager fikk du for deg at du skulle kjøpe dette?
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 http://www.gamespot.com/wii/driving/cruisn/review.html Hvordan i alle dager fikk du for deg at du skulle kjøpe dette? Så bare bilde! Fiooo! Takk for advarselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå