Gå til innhold

Square Enix byr på Eidos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får bare håpe at de ikk ender opp som EA.
Vi snakker Asiatere her, de har mye mer respekt for eget arbeid enn det EA folka har. Asiaterene er jo syke på akkurat det å alltid skulle prestere.

 

Ikke snakk. Tingen er jo at japanske spill ofte er ganske ulike vestlige spill, så vi i vesten liker de ikke alltid like godt som våre egne. Men det skal jo være de samme folka som utvikler spillene, så vi trenger ikke bekymre oss for det heller :) Ser ikke noe negativt i dette.

Lenke til kommentar
Haha. Fiffig. Gleder meg til et Tom Raider RPG med store mangaøyne og bryst som gir utslag på den øvre delen av richter-skalaen når hun hopper. Wahey!

 

De kjøpte nylig Tecmo også, jeg ser for meg Tomb Gaiden

Det stemmer ikke. De avslo tilbudet fra Square-Enix. Tecmo skal slå seg sammen med Koei istedenfor.

 

On-topic:

Det blir spennende å se hva Square-Enix har tenkt å bruke Eidos til. Jeg antar at de vil fortsette med å lage vestlig-orienterte spill som f. eks Tomb Raider. Det hadde dog vært artig å se hvordan Eidos hadde behandlet en av SE's IP'er og vica versa.

Lenke til kommentar

Dette er en god nyhet for meg iallefall.

 

Eidos har det bare gått nedover og nedover med den siste tida så noe måtte uten tvil gjøres der i gården. Er overlykkelig over at det ikke er EA som har bydd.

 

Nei, et Eidos under Square virker positivt. Endelig ser det ut som om Square tenker på det Vestlige markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...