Gå til innhold

Museunderlag (og hva man har oppå)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Razer lachesis og en "telenor open mind" musemappe :p Den funker utrolig bra. Mye bedre en en annen musematte jeg kjøpte

Skrevet
Nå bruker jeg en MX3200 og samme Icemat.

Byttet akkurat ut min MX3200 med en MS Sidewinder X8. Fet og kul mus, men jeg er ikke helt fornøyd. Skrollehjulet er litt langt frem, og det er ikke så nøyaktig som det kunne vært.

• 2 uker senere...
Skrevet

Blå tøymatte og MS/Razer Habu. Vurderer å kjøpe en G5 2007 Edition eller MX518, men tøymatta blir. Har 3-4 i bakhånd; de er så vannvittig digge! :D

Skrevet

Bruker en eller annen gammel trådløs datamus og keyboard jeg har brukt i 3-4 år. Fungerer fint fortsatt.

Som underlag bruker jeg et eller annet "wow awesome gamer musematte for real professional osv." som jeg fikk i bursdagsgave i år. Veldig god musematte men litt vanskelig å bruke på myke underlag som f.eks madrasser.

Skrevet

Hmmm. Okey. Litt for mange alternativer til å lage en poll om nøyaktig hvilket produkt(se:orker ikke), men så kom jeg til å tenke på en forenkling. Hva med en poll om hva slags underlagsmateriale man foretrekker?

Da får vi noe i nærheten av:

Tre(skrivebord)

Tøy

Plast

Metall

Hva synes man? Skal jeg legge det til, og har rotehodet mitt oversett noen alternativer?

Skrevet
Hmmm. Okey. Litt for mange alternativer til å lage en poll om nøyaktig hvilket produkt(se:orker ikke), men så kom jeg til å tenke på en forenkling. Hva med en poll om hva slags underlagsmateriale man foretrekker?

Da får vi noe i nærheten av:

Tre(skrivebord)

Tøy

Plast

Metall

Hva synes man? Skal jeg legge det til, og har rotehodet mitt oversett noen alternativer?

+ Papirark eller bok/blad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...