Gå til innhold

Anbefaling av bilspill [Xbox360]


Partyfillip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig digger jeg Burnout Revenge.

Jeg synes ikke det de gjorde i Burnout Paradise var spesielt bra, men jeg har ikke prøvd det med februarpatchen som visstnok skal legge til en funksjon jeg virkelig savnet. Nemlig "Retry" om man feiler et løp. (Jeg tror i det minste de har lagt til det nå.) Før måtte man kjøre gjennom hele byen for å komme tilbake og prøve samme løpet på nytt.

 

 

Det hele spørs vel litt hvordan spill du er ute etter. Noe passe realistisk eller noe som tar helt av. :-)

Lenke til kommentar

Test Drive Unlimited er kanskje mitt favorittspill på konsollen, uansett kategori. Jeg skjønner ikke helt suksessen til Forza 2 forresten... jeg synes det er drittkjedelig bortsett fra det utrolige bilutvalget.

 

Edit: Dirt er gøy ja, særlig hvis du spiller rally-brettene med MS-ratt.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

DiRT er det beste rallyspillet jeg har spilt, GRiD er det beste racingspillet jeg har spilt. Codemasters har vært fantastisk gode på denne typen spill helt siden det første Colin McRae-spillet i serien, og nå har de fått sving på menyoppsett og brukervennlighet i tillegg. Gå for en av disse, så har du en sikker vinner. Personlig heller jeg mest mot DiRT.

Lenke til kommentar
DiRT er det beste rallyspillet jeg har spilt, GRiD er det beste racingspillet jeg har spilt. Codemasters har vært fantastisk gode på denne typen spill helt siden det første Colin McRae-spillet i serien, og nå har de fått sving på menyoppsett og brukervennlighet i tillegg. Gå for en av disse, så har du en sikker vinner. Personlig heller jeg mest mot DiRT.

 

 

Sammenligne DiRT med de tidligere Colin Mcrae spillene synes jeg er helt feil. DiRT har ingen realisme, AIen er tafatt og det føles som du kjører i sahara hele tiden.

 

De eldre Colin Mcrae spillene var overlegne i forhold. Jeg synes selv Codemasters har driti på leggen med de spillene, MEN de er gode i den sjangeren de hører hjemme i, som er ren Arcade.

 

Når det er sagt vil jeg rose Grid siden det faktisk var ganske bra, så lenge man ikke forventer realisme i det hele tatt.

 

 

Pure er også et godt eksempel på arcade, bortsett fra at det faktisk ikke var noe bra (i mine øyne).

 

Forza2 har fått mye ros fordi det er det eneste spillet til 360 med den grad av realisme som Forza2 har. TDU er nok andre plassen, men her er det en salig blanding (er forøvrig det spillet jeg har spillt mest av de bilspillene).

 

 

 

Og før du presser reply for å komme til motangrep, merk at det jeg har sagt er min mening (bortsett fra DiRT som suger overall:P )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...