Gå til innhold

Anbefaling av bilspill [Xbox360]


Partyfillip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DiRT er det beste rallyspillet jeg har spilt, GRiD er det beste racingspillet jeg har spilt. Codemasters har vært fantastisk gode på denne typen spill helt siden det første Colin McRae-spillet i serien, og nå har de fått sving på menyoppsett og brukervennlighet i tillegg. Gå for en av disse, så har du en sikker vinner. Personlig heller jeg mest mot DiRT.

 

 

Sammenligne DiRT med de tidligere Colin Mcrae spillene synes jeg er helt feil. DiRT har ingen realisme, AIen er tafatt og det føles som du kjører i sahara hele tiden.

 

De eldre Colin Mcrae spillene var overlegne i forhold. Jeg synes selv Codemasters har driti på leggen med de spillene, MEN de er gode i den sjangeren de hører hjemme i, som er ren Arcade.

Colin McRae-serien har aldri vært realistisk, men DiRT er absolutt i samme spor. Jeg kommenterer selvfølgelig ikke arrieredelen hvor du skal hevde deg i alle forskjellige bilklasser, men om Championship-delen som kun består av rally. AIen er tafatt? Spillet på Pro vanskelighetsgrad er vel så vanskelig som det var under PS-æraen.

 

McRae-serien har aldri vært noen simulator, men sluttproduktet har fortsatt vært vel så morsomt for det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
Colin McRae-serien har aldri vært realistisk, men DiRT er absolutt i samme spor. Jeg kommenterer selvfølgelig ikke arrieredelen hvor du skal hevde deg i alle forskjellige bilklasser, men om Championship-delen som kun består av rally. AIen er tafatt? Spillet på Pro vanskelighetsgrad er vel så vanskelig som det var under PS-æraen.

Dirt er totalt tafatt. Særlig rally-modusen. Ingen respons fra underlaget du kjører på, kunstig høy hastighet uten proporsjonaler og du bremser til stillestående på sekundet uansett underlag. Ingen følelse av å kjøre rallybil what so ever. Dette er det mest elendige spillet jeg har vært borti, og CMR3 samt CMR4 har ingenting til felles med Dirt.

Aldri før har jeg blitt så skuffet i forhold til hva jeg forventet av et spill.

Lenke til kommentar
Colin McRae-serien har aldri vært realistisk, men DiRT er absolutt i samme spor. Jeg kommenterer selvfølgelig ikke arrieredelen hvor du skal hevde deg i alle forskjellige bilklasser, men om Championship-delen som kun består av rally. AIen er tafatt? Spillet på Pro vanskelighetsgrad er vel så vanskelig som det var under PS-æraen.

 

McRae-serien har aldri vært noen simulator, men sluttproduktet har fortsatt vært vel så morsomt for det.

Colin McRae 2 var faktisk en av de mest realistiske bilspillene man hadde på den tiden, så slutt å sprøyt løgner.

 

Colin McRae spillene har dog falt seg dramatisk etter toeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...