Gå til innhold

Saint's Row 3 - Rykter og snakk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Visst dette spillet kommer til pc, så burde det være bedre kjøreegenskaper, de var rett og slett umulig og kjøre.

Hva var det som var så ille med kjøringen egentlig? Jeg hadde ikke noe problemer med det.

Gi meg Johnny Gat som hovedperson i treern! DET hadde vært moro, det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Visst dette spillet kommer til pc, så burde det være bedre kjøreegenskaper, de var rett og slett umulig og kjøre.

Hva var det som var så ille med kjøringen egentlig? Jeg hadde ikke noe problemer med det.

Gi meg Johnny Gat som hovedperson i treern! DET hadde vært moro, det!

Det tror jeg ikke skjer. Litt av sjarmen med SR-serien er jo at det er DU som er i fokus, ikke en karakter du ikke kjenner til. Det tror jeg ikke de kommer til å gå bort fra. Johnny er jo alltid ved vår side uansett ;)

Skrevet (endret)

Gode nyheter! :D

SR2 var den beste overraskelsen på spillfronten for min del i fjor. Hadde spilt mesteparten av GTA IV hos en kompis og savnet all moroa jeg hadde hatt med serien til og med Vice City (har fortsatt ikke kommet i gang med SA :p). Jeg kjøpte egentlig bare SR2 for å ha noe å finne på og så slukte det opp en hel ferieuke +++. Jeg føler meg fortsatt ikke ferdig med det, og det er en sjelden ting at et spill holder interessen min så lenge. :o

For min del så har SR alt som jeg likte med GTA. Hva er vitsen med en diger by å tumle rundt i hvis du ikke kan stase deg opp i bowlerhatt, boots og hvit skjorte+bukse? B)

edit: leifs

Endret av jOg
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Eg likte det ikkje, men mange andre gjer det.

Dessuten er du altfor ung til å spille det, vent 6 år du :p

Skrevet
Forresten anbefaler dere Saint's Row 2?

Ser genialt ut på videoer, men vil vite fra ekte gamere...

Ja! Hvis du spilte GTA4 og savnet gladvolden og "moroa" fra san andreas, så er SR2 perfekt!

Skrevet

Kjøpte meg saints row 2 for noen dager siden men det lagger noe sykt på pcen min!!

Kjører 3Gb ram

Et overklokka GTX 260 geforce kort

Quad core med 2,8 gHz

så skulle ikke vært noe stort problem egentlig å kjørt det spillet da men det lagger mye forde!

Men til sainst row 3 ønsker jeg meg bedre konvertering fra konsol til pc!!

Skrevet

Kjøpte meg saints row 2 for noen dager siden men det lagger noe sykt på pcen min!!

Kjører 3Gb ram

Et overklokka GTX 260 geforce kort

Quad core med 2,8 gHz

så skulle ikke vært noe stort problem egentlig å kjørt det spillet da men det lagger mye forde!

Men til sainst row 3 ønsker jeg meg bedre konvertering fra konsol til pc!!

Tenkte mer på konsoll...

Eg likte det ikkje, men mange andre gjer det.

Dessuten er du altfor ung til å spille det, vent 6 år du :p

Har GTA4, så whatev'a :lol:

Skrevet

Selv om du har GTA IV så er du ikke gammel nok! ;)

SR2 var helt i min gate - bare f*enskap igjennom hele spillet! Ikke annet enn å kose seg! Det er altfor mange ting å gjøre i det spillet! Anbefales høyt, men ikke til pc utifra hva jeg har hørt. :)

Skrevet

Har nå bestilt Saint's Row 2 på CDON.COM - Billigere enn Absoluttspill.no og GAMEZONE.NO. Det kostet 509KR for 360-versjonen, 449 for PC-versjonen og 299KR for PS3-versjonen. Litt glad jeg har PS3 :)Clicky

Skrevet
Har nå bestilt Saint's Row 2 på CDON.COM - Billigere enn Absoluttspill.no og GAMEZONE.NO. Det kostet 509KR for 360-versjonen, 449 for PC-versjonen og 299KR for PS3-versjonen. Litt glad jeg har PS3 :)Clicky

La oss ikke gjøre det til en konsolltråd, men hvis du hadde lett enda litt lenger hadde du nok fått det enda billigere både til ps3, 360 og pc. Jeg betalte ca 180 til 360 fra Play.com og jeg ser at thehut.com har det til ca 190 til både pc og 360. Er et kongespill som er vel verdt de 300 du betalte. Kos deg :)

Skrevet (endret)

Fikk spillet fra CDON.COM idag ;)

Det eneste negative jeg synest sålangt er at man må få respekt til oppdragene, men aktivitetene man må bruke er geniale og vriene :p

Det ble vist 328NOK inkl. frakt :)

Endret av HardC0re Gamer 1997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...