Gå til innhold

CoD:WaW patch 1.2


Anbefalte innlegg

Treyarch har annonsert release av patchen i dag, 6 februar (kan bli natt til imorgen for oss i norge). Endelig! :)

 

Innhold:

• Free Multiplayer Map! The tide is out and the sun is high – this daytime version of Makin sheds new light on the battle!

• Fixed exploits that allowed for power ranking servers.

• Fixed router related server authentication errors.

• Fixed HTTP Redirect functionality for downloading mods

• Fixed sound device crashes stemming from Emulated Sound Devices

• Fixed exploit which allowed players to color their name tag.

• Hits now register properly while targeted player is leaning.

• Enabled /cg_drawfps in multiplayer games.

• Fixed command-line +connect functionality

• /cg_fov no longer resets to the default value in between matches.

• Dedicated servers automatically reconnect to the Master Server in case the Master Server resets.

• "Accept Game Invite" is bound to its default key, F10.

• Implemented fix for attempting to join password protected servers from the server browser.

• Fine tuned Bolt-Action Rifles for balance.

• Screenshots no longer overwrite each other.

• Fixed various multiplayer map related issues and exploits.

 

We are aware that /record is not on this list, but are happy to say we’ve already begun working on a Patch 1.3 which will address /record. More details on that patch will emerge after the 1.2 release.

 

Nå er den ute:

http://www.totalgamingnetwork.com/main/sho...ad.php?t=185907

Endret av Luremus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nesten litt skuffende lite i denne patchen, med tanke på hvor lang tid de har brukt. Uansett bra at de endelig gir ut en patch.

 

Enig. Jeg synes hovedproblemet med dette spille er våpnene. Da snakker jeg mest om SMG og MG's som er alt for presise når man løper, hopper og står. Det er også nesten ikke noe rekyll som gjør at nesten alle sammen velger disse våpenene, mens bolt rifler og snipere blir et skjeldent øyesyn.

Lenke til kommentar
Det er også nesten ikke noe rekyll som gjør at nesten alle sammen velger disse våpenene, mens bolt rifler og snipere blir et skjeldent øyesyn.
• Fine tuned Bolt-Action Rifles for balance.

Ser da ut som de har gjort noe med dette. Hvis de da ikke har gjort dem svakere, men mest sannsynlig har de forbedret dem.

Lenke til kommentar

Uansett oppdateringer vil CoD.WaW aldri måle seg med CoD:MW når det gjelder multiplayer.

Har ikke spilt det selv, men hører at de fleste serverne er tomme, og det er ikke ofte aktivitet, de fleste spiller Modern Warfare som multiplayer.

 

Gud bevares, det er veldig positivt med en update... jeg bare tror ikke det blir å hjelpe så mye på aktiviteten.

 

Eller tar jeg feil? Hva mener dere? Er det mye aktivitet online, eller merker dere at det er vanskelig å fylle opp servere?

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at det er null stress å fylle opp en CoD:WaW server. Skjønner ikke hvor du har dette fra? Det som ødelegger multiplayer delen i forhold til MW, er de idiotiske default innstillingene på serverne (hardcore = 75hp istedet for 30 som det var i MW feks), og at det er alt for få servere uten kjøretøy. Blir bare frustrert over hele greia. Alt var liksom mye lettere i MW.

Lenke til kommentar

Det var noe jeg både hørte fra venner som spilte og leste på et forum.

 

Men, jeg var vel kanskje litt rask ute... det er lenge siden jeg hørte det, så det er trolig nok forbedret seg.

Har aldri prøvd det MP, men SP-delen var helt ok.

Men må si jeg likte Modern Warfare mye bedre, realtime scenario ftw.

Ble litt kjedelig med gamle våpen fra andre verdenskrig.

Derfor er jeg kjempefornøyd at neste CoD spill blir MW 2 :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

For oss som favoriserer WWII som setting får ikke CoD:WaW blitt annet enn en bedre spillopplevelse enn CoD:MW (som for all del er et av de beste FPS spillene jeg har spilt). Synd det har vært en god del irriterende bugs i form av lat programering fra Treyarch, men sett bort ifra dette har og vil Treyarch ha min fulle støtte og tillit. Gode nyheter denne patchen for min del, da "server authentication failure" har vært irriterende, men langt ifra en så graverende feil at jeg har lagt vekk spillet. Blir også spennende å se hvordan "Makin" blir på dagtid.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg prøvd en runde med ny patch. Virker som bolt-action rifler reloader raskere og er blitt litt kraftigere.

OBS! Lyden forsvinner med den nye patchen hvis du har Windows Vista og X-Fi lydkort.

Dette løses lett med å sette ned lydkvaliteten i kontrollpanelet til: 16 bit, 44100 hz.

Håper det kommer en hotfix som retter på det snart.

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at det er null stress å fylle opp en CoD:WaW server. Skjønner ikke hvor du har dette fra? Det som ødelegger multiplayer delen i forhold til MW, er de idiotiske default innstillingene på serverne (hardcore = 75hp istedet for 30 som det var i MW feks), og at det er alt for få servere uten kjøretøy. Blir bare frustrert over hele greia. Alt var liksom mye lettere i MW.

vel, hvis bolt-action riflene tar 75 damage på et skudd (ihvertfall med stopping power), så er det vel greit. vet ikke om de tar 75 damage uten stopping power nå etter 1.2, men forskjellen blir i forhold til 30 damage, at bolt-action fremdeles dreper på et skudd, mens smg og mg trenger flere skudd enn de ville trengt for å drepe enn hvis fienden hadde 30 hp. og det gjør vel smg og mgene mindre overpowned.

Lenke til kommentar
Da fikk jeg prøvd en runde med ny patch. Virker som bolt-action rifler reloader raskere og er blitt litt kraftigere.

OBS! Lyden forsvinner med den nye patchen hvis du har Windows Vista og X-Fi lydkort.

Dette løses lett med å sette ned lydkvaliteten i kontrollpanelet til: 16 bit, 44100 hz.

Håper det kommer en hotfix som retter på det snart.

Det er faktisk ikke første gang at lyden i WaW går på trynet med dette lydkortet, selv om MW med samme motor aldri har hatt noe problem.

 

Treyarch = Epic fail, igjen. Dette minner meg om DICE sine "patcher" som skaper nye bugs.

 

For oss som favoriserer WWII som setting får ikke CoD:WaW blitt annet enn en bedre spillopplevelse enn CoD:MW (som for all del er et av de beste FPS spillene jeg har spilt).

Jeg er faktisk veldig uenig. Jeg liker WW2 like mye som modern krig, men MW hadde litt mer bevegelsesfrihet selv om det var selvsagt mye scripting hele veien. I WaW føler man som hele kampanjen (som jeg har rundet) tar sted i en usynlig korridor og t.o.m. skuddene er skriptet. Du kan ha drept alle synlige fiender og likevel få en mystisk skudd i hodet plutselig når du prøver å løpe en annen vei som utviklerne har planlagt for deg. Slike ting (sammen med utrolig mange bugs og crashes) gjorde at SP-delen av spillet var mer frustrerende og plagsom enn gøy. Det er et enormt problem for et spill...

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...