Gå til innhold

Hvilke store titler gikk du glipp av i fjor?


Anbefalte innlegg

Årlig kommer det flere store titler enn man har tid til å rekke over, fjoråret var heller intet unntak. Jeg ser på meg selv som en som elsker realistiske spill som f.eks Flashpoint, Raven Shield, Race, GTR osv. Samtidig er jeg en ivrig tilhenger av rollespill, og det er der jeg føler at jeg har gått glipp av noe. Noe stort... gamer.no ga det vel 9/10 tror jeg, andre kilder har også gitt det mye skryt... Så, uten noe mer frem eller tilbake, jeg gikk glipp av...

 

Mass Effect!

 

Er redd jeg ikke får tid til å prøve dette da det kommer for mange bra spill i nær fremtid, pluss at en har blittt så voksen at en må ta seg av noen barn også, for ikke å nenvne fruen ;-)

 

Andre som har gått glipp av store titler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke spillt GTA4, enda jeg har og har spillt alle de forestående GTA spillene......

 

Om man gikk glipp av det på utgivelsesåret er det jo seff. mulig å spille det senere... Så GTA4 blir nok spilt, når jeg får bestemt meg for PS3 eller PC utgivelse...

 

Bioshock ble heller ikke kjøpt... Er liksom noe som gjør jeg tror jeg ikke vil like det... Blir vel kjøpt når det blir billigere...

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Bioshock ble heller ikke kjøpt... Er liksom noe som gjør jeg tror jeg ikke vil like det... Blir vel kjøpt når det blir billigere...

Bioshock anbefales på det sterkeste Tore, tro meg, du kommer ikke til å angre.

 

Forøvrig gikk jeg glipp av Gears Of War 2, pga. jeg ikke har X360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...