Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Dersom jeg ikke finner noen kompisser å gi mine to keys til så har jeg to til disposisjon ikveld. :)

 

Tror de fleste som ville ha alt har fått tak i, så mest sannsynligvis ender de opp her ;P

 

Hadde vore veldig flott om eg kunne fått ein key, om ein er ledig. Ser replays kvar dag, og leser mykje om SC2. SC1 var ein stor del av barndommen. Alle venner har key, men dei får ikkje fleire keys.

 

Kort fortalt: gief key.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom jeg ikke finner noen kompisser å gi mine to keys til så har jeg to til disposisjon ikveld. :)

 

Tror de fleste som ville ha alt har fått tak i, så mest sannsynligvis ender de opp her ;P

 

Tar gjerne en key jeg ! B)

Ser på HD og Husky starcraft hverdag ! Kan anbefale de på youtube på det sterkeste, de kommenterer replays i hd kvalitet ! www.youtube.com/hdstarcraft :)

Endret av Foofight
Lenke til kommentar

Jeg tar gjerne en beta-key jeg også! =D

 

Har meldt meg opp i konkurranser hvor man kan vinne beta key og har alle Blizzard spill + at jeg har hatt den nye battle.net kontoen fra dag en. Uten å få utdelt key :(. Lurer på om kanskje SPAM filteret mitt har filtrert ut beta keyen når Blizzard sendte den? Har det skjedd med noen at de har funnet en betakey i Spam-mailen?

Lenke til kommentar

Jeg tar gjerne en beta-key jeg også! =D

 

Har meldt meg opp i konkurranser hvor man kan vinne beta key og har alle Blizzard spill + at jeg har hatt den nye battle.net kontoen fra dag en. Uten å få utdelt key :(. Lurer på om kanskje SPAM filteret mitt har filtrert ut beta keyen når Blizzard sendte den? Har det skjedd med noen at de har funnet en betakey i Spam-mailen?

 

Ser man ikke om man har blitt plukket ut til beta på battle.net kontoen ? Eller er det bare en mail som bekrefter det ? <_<

Lenke til kommentar

Battle.net 2.0 har vært stabilt for meg siden patch 10. Men det er fremdeles forferdelig kronglete å navigere. View Profile av motstandere i gamle matchlogger er grået ut av ingen grunn som jeg kan forstå. Score Screen grafen er fin, men kunne vist mye mer informasjon. Build order i Score Screen er også snodig, den ene lista fortsetter mye lengre enn den andre. Fremdeles total mangel på chat rooms.

 

Men så må det vel sies at de forbedret Battle.net 2.0 ganske kraftig med siste patch, og da ikke bare stabiliteten. Nå har vi i allefall en Back-knapp :)

Lenke til kommentar

Noen som fulgte med på HDH inv. i går? Var ikke så veldig spennende må eg si, Idra vs Orb var litt artig, men de fleste kamper gikk så fort over. Føler ikke nivået og ferdighetene helt sitter enda, veldig ustabil spilling. Likte derimot da Tasteless lurte broren sin med robo factorien.

Lenke til kommentar

Noen som fulgte med på HDH inv. i går? Var ikke så veldig spennende må eg si, Idra vs Orb var litt artig, men de fleste kamper gikk så fort over. Føler ikke nivået og ferdighetene helt sitter enda, veldig ustabil spilling. Likte derimot da Tasteless lurte broren sin med robo factorien.

 

Enig. Ret vs Lzgamer kampane var jo over på nokre få minutt.

Lenke til kommentar

så hdh ja, klarer ikke trynet på idra, han er så cocky at det er helt fælt

 

han trashtalker alle på teamliquid forumet, og han tror han er så jævlig god siden han er vel den eneste europeren som spiller pro i

korea. Still, håper han blir grusa i ro8

 

forresten, har nå spilt betaen i noen timer, add meg henrikhoe.roksvaag

 

det som jeg syntes er så merkelig sammenlignet med sc1, er at det er så veldig mye rushing. Blir gal av det

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hmm, brettet jeg fikk...dust basin eller noe? Hadde 1 sett med stein utenfor, så det ville ta god stund før ett rush kunne komme fram. Harassing av f.eks. reapers derimot skulle nok gått greit.

Den steinen som blokkerer choke er kun å finne på practise matcher etter det jeg vet, der hvor spill hastigheten er litt saktere enn vanlige ladder matches osv.

 

Er Chronilus.theaverage på Bnet btw :p

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...