Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var nede hos gamestop (trondheim torg) i dag. Og det stemmer IKKE at man får betanøkkler ved forhåndsbestilling. Ekspeditøren hadde fått så mange hendvendelser at han trodde at han muligens hadde gått glipp av noe. Men han hadde ringt til gamestop norge og de sa at dette ryktet med betanøkkler IKKE STEMMER!!!!

Lenke til kommentar

Er glad jeg er i beta ...

 

Håper i det lengste jeg slipper å forholde meg til ett fysisk produkt, og kan betale over nett og laste ned.

 

Vil anta blizzard lar deg kjøpe via butikken sin og laste ned derfra.

 

Starcraft 2 vil bli å få kjøpt digitalt i Blizzard Store, men ikke på launch dagen. De har sagt at den blir tilgjenglig "kort" tid etterpå.

 

Med kort antar jeg de mener lenge nok til å få melket det som er å melkes ut av salget av fysiske kopier.

Endret av badehette
Lenke til kommentar

Noen som blir med å spiller kun TvT en dag, mest sansynlig i helga? og da mener jeg 1v1 TvT 10+ games MINST. er den matchupen jeg sliter mest med så det hadde vært fint å få litt practice :D.

Hehe, jeg sliter med alt som har med terran å gjøre ... som terran, og mot terran, med både zerg og protoss :)

 

Tror ikke jeg orker en dag med det dog ...

 

Mmm, fortsatt ranked #1 i silver ... jaja, kanskje det skjer noe annet i morgen. Har ikke spilt så mange flere kamper. Hadde håpet at det skulle skje noe ... kanskje jeg må ha flere poeng (har rett over 1300).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...