Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så hdh ja, klarer ikke trynet på idra, han er så cocky at det er helt fælt

 

han trashtalker alle på teamliquid forumet, og han tror han er så jævlig god siden han er vel den eneste europeren som spiller pro i

korea. Still, håper han blir grusa i ro8

 

forresten, har nå spilt betaen i noen timer, add meg henrikhoe.roksvaag

 

det som jeg syntes er så merkelig sammenlignet med sc1, er at det er så veldig mye rushing. Blir gal av det

 

Eg og hadde en negativ oppfatning av Idra, sett han rage litt her og der, men intervjuet med Idra her har fått meg til å respektere fyren. Er en mann som går for det han vil og har utholdenhet og mot til å fortsette med det. Ganske sterkt av han, håper han når langt i sc2 og. Alle har dårlige sider, Idra har tydeligvis bare en side som man legger godt merke til. Er ikke sikkert han fortener alt det dritet heller, og eg har fått min negative holdning mot han fra liquid forumet.

Lenke til kommentar

trenger å øve en god del på multiplayer med noen andre "noobs" :p

Legg til Atsjonas.atsjonas. Jeg er relativt ny, lærte meg mye igår, men er fortsatt ganske så dårlig. :)

 

skal gjørast :D

Vi "må" ta noen 1on1 kamper så jeg får prøvd det og :p

Endret av Siren
Lenke til kommentar

Har endelig fått meg beta key, måtte utnytte Game for det, vanvittig kjipt etter å ha vært med i X antall konkurranser om å få en siden starten av betaen xD

 

Har spilt mye SC1, men er fersk på SC2, spiller gjerne med gamer.no folk.

Legg meg til på lista med: Garlane.xtm hvis jeg husker riktig :p

Endret av Dragutin
Lenke til kommentar

Gutta, hør på meg i 2 sec.

 

Gamer.no Starcraft 2 Turnering!!! :D

 

Er jo noe vi eventuelt kan ha i bakhodet når vi skal vurdere hvilke konkurranser vi kjører på gamer.no LANet også :)

 

 

Mhm tenkte på det. Vært litt fett å fått det opp på storskjerm også :D

Lenke til kommentar

Jeg trenger å trene litt på mirror-matches og terran xD Dersom noen vil trene med en som er litt nabb, men begynner å få ting semi-i-orden - legg meg til!

 

decreeofj.ustice

 

Spiller Protoss og er i copper leauge (tipper jeg kommer opp i bronze snart - er 3rd/2nd-ish i copper nå).

Lenke til kommentar

http://www.sc2rc.com/index.php/replay/show/3184

 

Noen som gidder å ta en titt og gi meg veipekere på hva jeg kan gjøre bedre? Er så utrolig lei av å tape alle kampene jeg spiller..

 

Sjekker den ut nå.

 

Ok Atsjonas vi setter av en kveld hvor jeg ser på deg spille mot Henrik igjen. Så kan jeg gi deg tips gjennom skype. Ganske mye å peke på :D Men dette går fint.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

http://www.sc2rc.com/index.php/replay/show/3184

 

Noen som gidder å ta en titt og gi meg veipekere på hva jeg kan gjøre bedre? Er så utrolig lei av å tape alle kampene jeg spiller..

jøss, var replay med meg jo :D

 

for det første bygger du for mye pylons til å begynne med, og etter den første gatewayen sitter du med 500 mineraler men har ikke startet gass, bygg pylon på 9, gateway på 12/13 mens du bygger gateway bygg gass, og etter gateway er ferdig bygg cybernetics core.

 

Og da må du ha scoutet for å finne ut hva motstanderen går, du scouter ikke meg, og er helt i mørket. Bygg robotics, og lag en observer for å scoute motstanderen.

 

Etter Cybernetic er ferdig, så har du mange veier og gå, du kan bygge 3-4 ekstra gateways og være agressiv, du kan kjøre collesus, immortal, dt drop osv

 

men for å vite hva du skal bygge, må du vite hva jeg bygger, fordi du skal kontre mitt build. Er det jeg kommer på i farten. Men hvis du begynner å bygge feil, som du gjør ved å bygge pylons, så er du allerede langt langt etter, og i realiteten har du allerede tapt.

 

Syntes spillet ditt som terran er klart best. Du spiller terran bedre enn meg, nå har jeg bare spilt terran 3-4 ganger, men har også selv masse mineraler til overs, da jeg ikke vet helt hva jeg driver med selv :p

 

Edit, rundt når du sitter på 20+ food count, så har du faktisk 1200 mineraler, du har en gate, og en på vei, da må du velge hva du vil, skal du expande, skal du bygge 4-5 gateways til. du skal aldri ha mineraler gass til overs, så de må brukes.

 

Edit igjen; Bruk chrono boost ofte, du sitter med energy maxed, bruk sånne ting på arbeidere, samt viktig tech, som fks warp gate research

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syntes spillet ditt som terran er klart best

Joa, men det eneste jeg kan er å lage dritmange marines :p

 

Skal ta alt det andre til meg, takker.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...