Gå til innhold

Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei si det ja, vet ikke helt. Men etter et raskt Google søk så kom jeg fram til at det er 50 elr noe sånt.

 

MenMen, uansett da så fikk jeg spilt 3 kamper på 360en i går før jeg satt resten av tida på PCen og herja før jeg gikk til sengs. Det var rett og slett drit bra, fy faan jeg fikk igjen følelesen av 1942! spillte som sniper den siste gangen og det var bare herlig, satt på huk i ei busk og slaktet folk. Klarte jo å treffe folk som var på andre siden av mappet! Det var bare noe så inni helvete bra :D

 

Gleder meg til å spille mer!

Lenke til kommentar

Må si jeg ble litt overasket over Battlefiel 1943 faktisk. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle komme før jeg fikk høre at det var ute og til tross for noen problemer nå i starten er det jo faktisk utrolig moro når det faktisk virker. Klart det kunne sett bedre ut og hatt flere kart, men det er tross alt et spill på kun 500MB samtidig som det ser ut som det dobbelte. Flere kart kommer vel også etterhvert såvidt jeg forstod?

Lenke til kommentar
Var veldig skuffet over flyvinga, flyene var alt for tungstyrte og treige, men er vel kanskje mer realistisk... Minner ingenting om flyene fra 1942.

Tror litt av de de siktet mot var at ikke alle skulle løpe til nærmeste fly hele tiden. De er tross alt veldig kraftige, men hvis alle tror de kan styre ett ender de som regel opp med å bli hjelpeløse og flyvende blinker for alle som er på bakken. Nå er det de som faktisk kan fly og som klarer å beherske dem som blir belønnet med awesome realtime damage.

Lenke til kommentar
Var veldig skuffet over flyvinga, flyene var alt for tungstyrte og treige, men er vel kanskje mer realistisk... Minner ingenting om flyene fra 1942.

Tror litt av de de siktet mot var at ikke alle skulle løpe til nærmeste fly hele tiden. De er tross alt veldig kraftige, men hvis alle tror de kan styre ett ender de som regel opp med å bli hjelpeløse og flyvende blinker for alle som er på bakken. Nå er det de som faktisk kan fly og som klarer å beherske dem som blir belønnet med awesome realtime damage.

 

Etter å ha spilt litt mer, og blitt vant med kontrolleren så må jeg trekke litt av det jeg sa tilbake, hadde bedre kontroll på flyene, men var ikke helt venn med bombingen, men det må bare finjusteres litt, så skal jeg klare å beherske flyene godt.

 

Føler selv jeg var en noe dyktig pilot i 1942, og vil gjøre mitt for å bli mist like flink i 1943. Kommer til å kjøpe fullversjonen i august, etter sommerferien. Cant wait.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...