Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemene jeg har er noen ganger får jeg ikke til å logge inn og må starte spillet på nytt, men kommer seg etter et par forsøk, men i det siste har jeg fått noe "kritike feil" så spillet avslutter seg selv og må starte på nytt. Men ellers er alt fint, spiller min sorcerer og blaster meg videre xD

 

Btw, jeg møtte en svær krabbe på en av de første strendende vi kommer til etter vi har fått vinger som 1 shottet meg selv ved range og jeg hadde full hp og shield oppe. Noen som vet at det er intentional?

Lenke til kommentar

Heisann! Nå har ikke jeg fått lest så masse.. Men har gjort en del googling, og finner egentlig ingenting.

 

Er det mulig for meg å få prøvd dette spillet ca nå? Har lastet det ned, valida emailen på kontoen på NCsoft. Men får liksom ikke laget en Aionkonto, finner ingen Keys ellernoe.. Er jo open beta, burde vell ikke være vanskelig da?

Lenke til kommentar
Heisann! Nå har ikke jeg fått lest så masse.. Men har gjort en del googling, og finner egentlig ingenting.

 

Er det mulig for meg å få prøvd dette spillet ca nå? Har lastet det ned, valida emailen på kontoen på NCsoft. Men får liksom ikke laget en Aionkonto, finner ingen Keys ellernoe.. Er jo open beta, burde vell ikke være vanskelig da?

 

 

Du må ha key enten fra en Giveaway eller preorder.

 

Det var før i gode gamledager open beta var open, "alle" nyere mmos som kjører open beta må du ha key for å spille.

Lenke til kommentar
Heisann! Nå har ikke jeg fått lest så masse.. Men har gjort en del googling, og finner egentlig ingenting.

 

Er det mulig for meg å få prøvd dette spillet ca nå? Har lastet det ned, valida emailen på kontoen på NCsoft. Men får liksom ikke laget en Aionkonto, finner ingen Keys ellernoe.. Er jo open beta, burde vell ikke være vanskelig da?

 

Det er "open" beta. Skjønner ikke helt hva de selv mener med det men er ikke helt open. er open til de som har key eller har preorderet tror jeg. Så eneste måte du kan bli med er å få tak i en key (kjøpe eller noen sites som gav ut) eller pre order spillet

Lenke til kommentar
Heisann! Nå har ikke jeg fått lest så masse.. Men har gjort en del googling, og finner egentlig ingenting.

 

Er det mulig for meg å få prøvd dette spillet ca nå? Har lastet det ned, valida emailen på kontoen på NCsoft. Men får liksom ikke laget en Aionkonto, finner ingen Keys ellernoe.. Er jo open beta, burde vell ikke være vanskelig da?

 

 

Kjøper du key fra cdon (50kr) tror jeg det er sånn at du får de 50kr i rabatt om du velger å kjøpe spillet.. Ellers er det vel en som har linket til en side som selger for rundt 30kr tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Heisann! Nå har ikke jeg fått lest så masse.. Men har gjort en del googling, og finner egentlig ingenting.

 

Er det mulig for meg å få prøvd dette spillet ca nå? Har lastet det ned, valida emailen på kontoen på NCsoft. Men får liksom ikke laget en Aionkonto, finner ingen Keys ellernoe.. Er jo open beta, burde vell ikke være vanskelig da?

 

 

Kjøper du key fra cdon (50kr) tror jeg det er sånn at du får de 50kr i rabatt om du velger å kjøpe spillet.. Ellers er det vel en som har linket til en side som selger for rundt 30kr tidligere i tråden.

 

 

Kjøpte fra offgamers nå. Herregud så mye kål.

 

13 forskjellige mails med instruksjoner, manuell verifisering av 2 telefonnr, og ja jeg snakker om at man blir oppringt, snakka med 2 forskjellige fyrer fra korea elno. Herre. samme med Emails osvosv.

 

Drittside, nå sånn type etter 2 timer med dill og dall, Live chat er nede osv, kan jeg SNART få keyen min. Alt dette for 29,-

 

Får håpe det er verdt det.......>?

Lenke til kommentar
Heisann! Nå har ikke jeg fått lest så masse.. Men har gjort en del googling, og finner egentlig ingenting.

 

Er det mulig for meg å få prøvd dette spillet ca nå? Har lastet det ned, valida emailen på kontoen på NCsoft. Men får liksom ikke laget en Aionkonto, finner ingen Keys ellernoe.. Er jo open beta, burde vell ikke være vanskelig da?

 

 

Kjøper du key fra cdon (50kr) tror jeg det er sånn at du får de 50kr i rabatt om du velger å kjøpe spillet.. Ellers er det vel en som har linket til en side som selger for rundt 30kr tidligere i tråden.

 

 

Kjøpte fra offgamers nå. Herregud så mye kål.

 

13 forskjellige mails med instruksjoner, manuell verifisering av 2 telefonnr, og ja jeg snakker om at man blir oppringt, snakka med 2 forskjellige fyrer fra korea elno. Herre. samme med Emails osvosv.

 

Drittside, nå sånn type etter 2 timer med dill og dall, Live chat er nede osv, kan jeg SNART få keyen min. Alt dette for 29,-

 

Får håpe det er verdt det.......>?

 

 

Jeg kjøpte min fra cdon, der fikk man link til et adobe dokument som inneholdt beta-key og linker til nedlasting. Etter det var det bare og lage ncsoft konto og spille i vei..

Lenke til kommentar

Kjøpte min fra gamezone var det vel..

 

Fikk en mail dagen etter med kode :)

 

 

Forøvrig virker spillet kult. Var ikke noe banebrytende egentlig, og jeg ble litt skuffa over vingene.. Men man kan jo fly litt da.. ;)

Ser fram til launch, tror jeg kommer til å rolle en Cleric. Da blir det kanskje enklere å få gruppe til level 17+ grp questsa..

Lenke til kommentar

den meldingen kommer og går for min del. Bare vente litt å prøve igjen.

 

Hva spiller folket? Fikk omsider rollet en Asmodian på Thor, nicket er Draci og vist noen vil game så er det bare å sende en tell. Har nettop dinget 11 og trivest som Chanter. Synest at det er litt dumt at jeg får nye skills hver 3. level og ikke hver 2. level, blir liksom litt vel lenge å vente.

 

Siden dette er kun Beta føler jeg at det ikke er noe mer vits å spille vidre på min chanter. Prøvd det og likte det, så no lurer jeg på om jeg skal prøve meg på Ranger eller Gladiator. Liker bue RDPS og MDPS men liker ikke polearms så er i veldig tvil på hva jeg skal velge. Tror også at jeg kommer til å savne å være hybrid.

 

Liker å springe rundt å buffe og heale folk, og kanskje til og med kaste ut en res i ny og me, vist ikke det er alt for mye krangling over mobs.

 

Så er det noen her som har testet både Gladiator og Ranger og kan si litt om hva som er mest morro og hvordan det er å spille de osv (vist ikke alle er for opptatt å spille) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...