Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har vel bestemt meg for å bestille spillet no. Siden jeg kjøpte "cd-key" fra cdon så tenkte jeg å kjøpe der, siden jeg får "tilbake" de pengene jeg brukte på cd-key. men hvordan får jeg trukket fra den 50 lappen?

 

Den blir trukket når du kjøper spillet på "on demand" når det kommer der tror jeg.

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Jeg spilte beta, og at retail var værre er en ren løgn.

 

Men men, nå har jeg fått oss til å spore av og gå off-topic. /fy til meg

 

Jeg håper på at en trial versjon av Aion kommer ganske snart så jeg kan prøve det. Det jeg føler at mangler med de siste MMO'ene jeg har spilt er den gode følelsen som WoW ga meg. I tillegg synes jeg det sosiale er veldig viktig. I WoW fikk jeg masse venner med en gang, mens i f.eks. AoC og Champions Online (beta) ble jeg nesten ikke kjent med noen.

 

Da blir det raskt kjedelig!

Lenke til kommentar
Og mange klagde over at Age of Conan var ustabilt :p

 

 

vel age of conan retail var faktisk værre enn age of conan beta :p

 

Hva slags hermetikk sitter dere å spiller på da ? AoC var en av de smootheste releasene noensinne uansett MMO, hadde ALDRI en server down

/crash eller noe - det var mange andre ting derimot som dro veldig ned - de glemte å legge til morro-faktor i spillet.

Lenke til kommentar

Synes å huske at Lineage 2 hadde en rimelig smooth launch og de mest stabile serverne jeg har hørt om. Når GG kom ble det en del problemer, som vi igjen opplever med Aion. Forbannet at de ikke klarer å fikse disse problemene, selv etter flere år med GG!

 

Ett tips som kanskje kan fungere er å slette filene i GameGuard-folderen, mener den ligger under ..Aion\Bin32\Gameguard

 

Disse filene blir lastet ned på nytt når du starter spillet, ingen fare ved å slette dem. Fungerte for meg i går kveld etter 6-7 ganger med Auth-error. Kan ha vert tilfeldig, men er også en fiks som har fungert for mange Lineage 2-brukere.

 

Ellers har Aion kun krasjet en gang på meg, noe graphics error dritt. Fungerte som en drøm i flere timer i går uten DC eller lag, etter at jeg klarte å logge inn!

 

PS. Hvorfor i h.... må Aion absolutt AVSLUTTE hver gang du ikke klarer å logge deg inn. Holdt på å rive ned hele nabolaget i sinne :p

Lenke til kommentar

meh.. likte ikke ranger nei.. Vart for mye melee og bytting av våpen etter dinga 10. Vet at jeg ikke kunne bli en flullblods ranger fra level 9 - 10, men var lei av å være rogue etter 9 levels.

 

Blir vel kanskje å prøve mage da. har ikke prøvd god siden enda sikkerlig. Blir vertfall ikke spiritmaster, petsan minner meg ALT for mye om pokemon <_< Synd egentlig for jeg liker pets. Hadde Ranger hatt en pet så hadde vel valget vert mye enklere. Utenom pets, kan noen si hva forskjellen på spiritmaster og (kommer ikke på hva den andre subclassen heter). Tenker på dmg types (DPS, DOT), CC osv.

Lenke til kommentar
har vel egentlig bestemt meg for å spille Chanter. savner å redde folk når jeg er ute å solo'e. Gir meg en god følelse å dele ut heals og res :) eneste klassen jeg har spillt hitil som jeg virkelig liker. Spørst om jeg skal prøve å levle opp en Gladiator, men vet ikke om jeg orker etter å ha levlet opp 3 allered til level 10.

 

 

Vel da har du 2 valg Cleric eller chanter.

Cleric er pure healing class også god dps i pvp vistnokk, og chanter som er mere en Buffer + healing/damage class.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...