Gå til innhold

Babetråden - NSFW!


Lakus

Anbefalte innlegg

Velkommen til Babetråden version 1.2

 

Det er
bildeplikt i tråden
, alle innlegg skal inneholde bilde.

Synes det var rart at ingen hadde laget en Babethread her også enda, så jeg tok tak og gjorde noe med det. Når sant skal sier tok jeg ikke meg særlig id et heller, da det kun er CopyPasta. Men uansett hvor mye jeg vil er det lite jeg kan gjøre for å lage nye og bedre regler, så jeg kopierer de skamløst.

 

All kudos går til de som var med på å danne Babethreaden på Diskusjon.no!

 

 

REGLER
:

[
X
]
:
Alle innlegg skal inneholde bilde

[
X
]
:
Bilder bør postes som thumbnails eller i [skjul ] tagger om de er store.

[
X
]
:
Bilder bør fortrinnsvis være JPEG, og helst ikke over 2 MB per stk

[
X
]
:
Bildene av stor format bør heller ikke legges ut. Da skal bildene resizes før de legges ut.

[
X
]
:
Vi stopper før det vises "rose"/kjønnslepper. Mao, kvinnens anatomi

[
X
]
:
Det er selvsagt ikke lov til å spamme i denne threaden

 

 

Refferer Logging

Siden mange nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment.

Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging, som jeg skal vise deg i mini-guiden under (Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare):

For å slå av i Opera
:

-
Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

For å slå av i Firefox
:

-
Skriv "about:config" i adressefeltet, finn variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sett verdien til null ved å dobbeltklikke.

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon.

 

Bildeopplasting

Det kan være lurt å bruke en off-site host for bildene, som for eksempel Imageshack eller Photobucket.

Begge disse to sidene tilbyr gratis lagringsplass for bilder og videoer og er meget enkle og laste opp til.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slettet ett bilde ment for å skape dårlig stemning/provosere og to innlegg som kommenterte det innlegget uten å bidra med bilde.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

 

Gjør som hun her og trykk på rapporteringsknappen om dere finner noe regelstridig:

uber-babe-headphones.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...