Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FFVIII...fantatisk spill, hvis man holder ut med draw-systemet. Jeg brukte 95 timer ved første gjenomspilling, dvs. 30-40 timer mer enn hva jeg vanligvis bruker på et FF, og det var mye pga. det tok så lang tid å drawe de sterkeste magiene som man måtte ha til stat junctions for å slå de valgfrie bossene. Har gjort to forsøk på å runde det en gang til men orket aldri hele veien gjennom på nytt pga. den langtekkelige drawingen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror og Final Fantasy versus 13 blir digg!!! Med ryktet cgi grafikk ingame hele tiden og du har kontroll over karakteren din i kamper :D

Bare å summone i FF13 gir meg gåsehud, husker fra FF10 jeg spilte i 109 timer, og hadde alle summonene, likte best Anima! Dæven han HUN var svær..

Fix'd.

 

Jeg skulle egentlig avbestille fra CDON sånn at jeg kunne få en kalender med på kjøpet fra Platekompaniet, men fant ut at det ikke var noe vits, selvom jeg har veldig lyst på den kalenderen.

Lenke til kommentar

Å dæven Dark Aeons, jeg sier bare noe, jeg savner virkelig Final Fantasy X!!!

The memories. Kult at FF13 vil ha summons :D

 

Ja det er virkelig spesielt, med tanke på at alle(?) FF spillene har hatt summons. >_>

 

Savner X ganske mye selv. Jeg har det liggende her et sted, men når du først har klokket over 200 timer på det og absolutt alt er gjort - så blir det litt sånn kjedelig å begi seg på en ny gjennomspilling.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg plutselig veldig lyst til å spille X igjen. ...jeg savner Yuna og Rikku...

 

 

Ah Yuna og Rikku. :love:

 

Damn you Dunedain, nå må jeg også finne frem X/X-2 igjen. :angry: Hadde vært en god oppladning til FF XIII, men vet ikke om jeg har tid til å bli hekta på de spillene igjen. :unsure:

For å erte dere ytterligere... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...