Gå til innhold

Retningslinjer endelig på plass


Anbefalte innlegg

- Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys).

Er dette i bunn og grunn den 3 ord regelen som var tidligere?. Hvor går grensen for minimale posts?.

 

 

Ugh, 3 ord's regelen er så teit. Det går ann og poste ett godt inlegg på 2 ord :p

Jeg tenker nå at så lenge innlegget har en mening, så må det gå bra. Hvis noen foreslår ny funksjonalitet til forumet og en annen finner det for godt å si "støttes", så mener jeg det bør være lov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker nå at så lenge innlegget har en mening, så må det gå bra. Hvis noen foreslår ny funksjonalitet til forumet og en annen finner det for godt å si "støttes", så mener jeg det bør være lov.

Vi vil at brukerne skal si hvorfor de støtter innlegget. Det er uinteressant å lese at noen støtter et innlegg. Det er derimot langt mer interessant å lese hvorfor en bruker støtter et innlegg. Det kan da umulig være vanskelig å skrive en setning om hvorfor man støtter noe. Hvis vi vil vite hvor mange brukere som støtter et forslag kan vi alltids opprette en poll.

Lenke til kommentar
Vi vil at brukerne skal si hvorfor de støtter innlegget. Det er uinteressant å lese at noen støtter et innlegg. Det er derimot langt mer interessant å lese hvorfor en bruker støtter et innlegg. Det kan da umulig være vanskelig å skrive en setning om hvorfor man støtter noe. Hvis vi vil vite hvor mange brukere som støtter et forslag kan vi alltids opprette en poll.

Ja, sant nok. Tenkte på dette jeg også i etterkant av innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Jeg tenker nå at så lenge innlegget har en mening, så må det gå bra. Hvis noen foreslår ny funksjonalitet til forumet og en annen finner det for godt å si "støttes", så mener jeg det bør være lov.

Vi vil at brukerne skal si hvorfor de støtter innlegget. Det er uinteressant å lese at noen støtter et innlegg. Det er derimot langt mer interessant å lese hvorfor en bruker støtter et innlegg. Det kan da umulig være vanskelig å skrive en setning om hvorfor man støtter noe. Hvis vi vil vite hvor mange brukere som støtter et forslag kan vi alltids opprette en poll.

støttes :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...