Gå til innhold

Spillpodcaster: hva hører du på?


Anbefalte innlegg

Oisann, fortsatt en tråd om dette. Må vel oppdatere min spilleliste :)

 

Gametrailers hører jeg ofte på både Invisible Walls og Epic Battle Cry! EBC er nok hakket tøffere og mer morsomt enn Invisible Walls, da det ofte kan bli litt stivt.

 

Som resten av dere podcast elskende jævler, hører jeg også på GianBombcast, som kan bli funnet her. Hvis du er én av de to som ikke hører på disse fra før, så gjør det nå, for dette er bra saker - både i humor og i innhold.

 

Hver uke, kommer det en times lang episode med Noobtoob! Ta en kikk, og døm selv. Jeg liker humoren deres, og de har gjort dette lenge, og vet hva de gjør. Her kan du finne Noobtoob.

 

Og til slutt, her er en av mine favoritter, nemlig norske Nerdcast, courtesy siden Nerdalert! Føler for få folk hører på dette, og det er synd. Dette er virkelig morsomme saker. Hvordan kan en samtale angående Assassin's Creed, gå over til vandrehistorier om jenter med tredildo i militæret? Trykk og hør, digresjonene faller som fluer! Link til NerdAlert, her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 Player Podcast. De vant Gaming-kategorien @ Podcast Awards 2009 :)

4PP @ Justin.tv

 

Har sett denne anbefalt flere ganger, og tenkte å gi den en sjanse. Men jeg klarer ikke finne RSS-feeden deres ....!? Er det noen som kan gi meg en link jeg kan fore inn i google reader, slik at jeg følger episodene ved hjelp av det programmet?

 

Ellers, dere andre som liker Nerdcast, hvilke podcaster hører dere på? Prøver å finne nye caster hele tiden, men har egentlig ikke funnet noe jeg liker like godt. Er det noen casterder ute, engelske eller norske, som er så uhøytidelige og også informative som nerdcast er?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

4 Player Podcast. De vant Gaming-kategorien @ Podcast Awards 2009 :)

4PP @ Justin.tv

 

Har sett denne anbefalt flere ganger, og tenkte å gi den en sjanse. Men jeg klarer ikke finne RSS-feeden deres ....!? Er det noen som kan gi meg en link jeg kan fore inn i google reader, slik at jeg følger episodene ved hjelp av det programmet?

Står "Subscribe via RSS" på et ikon i høyre hjørnet på 4PlayerPodcast.com.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...